Jag blir faktiskt nöjd själv med bygget men om jag är så duktig vet jag inte bara för att man råkar lyckas en gång... Så om du ska ha mig som din byggerguru vet jag inte om det är något jätte bra idé. Men klar jag kan försöka hjälpa dig på vägen om det dyker upp några problem för dig.
Jodå.. du verkar veta precis veta vad du gör!! du inleder nu en tvångsrelation:confused: med karrokaja, som hennes byggarguru;):D:p
Nja de e nog ingen mening du skickar nått till mig, vet inte ens vad en sketchup är, vet bara vad ketchup är=)
Sketchup är ett 3D program från google.. man kan rita hus och terrarium och sånt;)
Men jag kan förklarar hur det ser ut också:P
Det står i ett hörn så det är triangel format.
Det är 2,50 meter högt och hela terrariet ska kunna öppnas.
Men dörren skall vara i 3 delar. översta delen för all ventilation och lampor öppnas för sej.
Mittersta delen där glaset är och man ska ta seej in i terrariet och städa.
Och så delen längst ner. ska jag ha regndkog så vill jag ha ett bevattningssystem, men det ska vara gömt för reptilerna.. Men jag vet inte om jag ska ha regnskog eller ej.
Jag blir ju mer och mer sugen på en "australian water dragon" men terrariet är nog för liten för den. kanske nån fin orm?
Typ... men det blir nog bra när man står där och snickrar...
Tänkte ha en bakgrund också men den ska innehålla riktigta rötter som är silliconade lixom.
Ketchup har man på pasta eller köttbullar;)