Litet kärleksrus.

#1 - 22 oktober 2009 14:38
Jag kan inte hjälpa det. Jag satt framför akvariet och lyckades fånga en (av många) bilder på min gibbiceps... och jag kan helt enkelt inte hålla det för mig själv.! XD http://grysaje.deviantart.com/art/Pleco-140777977
Vilken fantastiskt vacker fisk jag lyckats lägga vantarna på! Dessvärre växer han som ett ogräs så det är väl bara till att skaffa en mindre pool om jag vill ha kvar honom ytterligare ett par år. ^^

Hrm. Nå. Jag ville bara dela med mig. Kan vara trevligt för fler att dela med sig av tramsiga malfoton också kanske, på eventuella praktexemplar.
#2 - 23 oktober 2009 11:10
Jo, visst är de vackra! :)
Synd att de blir så stora.
#3 - 23 oktober 2009 20:50
Fantastiska djur! Men så... kanske ger just den firren mig en ursäkt att skaffa ett större kar om ett år eller två. Stackarn kommer att behöva utrymme för att kunna svinga sin granna stjärt, efter allt. ^^
#4 - 23 oktober 2009 21:47
Pickles skrev:
Fantastiska djur! Men så... kanske ger just den firren mig en ursäkt att skaffa ett större kar om ett år eller två. Stackarn kommer att behöva utrymme för att kunna svinga sin granna stjärt, efter allt. ^^

Bra tänkt ;) Så tänkte jag med mina Dempsey :D

Härligt att det kommer en till skelleftebo hit! Lite snålt med såna här [:o]
#5 - 23 oktober 2009 22:20
Därför man flyttar till Luleå och startar lokal! :D
#6 - 24 oktober 2009 00:17
Johanski skrev:
Därför man flyttar till Luleå och startar lokal! :D

Jaaaaa, nej. ;)
#7 - 24 oktober 2009 09:52
Skellefteåborna är klart underrepresenterade, aye! ^^

Och naturligtvis är det en god tanke att låta karet anpassas efter fisken. *flin* Särskilt som jag egentligen bara behöver övertyga mig själv och jycken (och eventuellt den vänliga själ som måste hjälpa mig att bära eländet uppför trappan).

Luleå? Där finns väl bara snöskulpturer och skåningar? XD

Annons