Ska limma mitt mygg nät på en bit plast som ska in i akvariumet , men nu undrar jag är limmet i lim pistolen farligt för vattnet .Vet inte vad för matrial det är men den finns på biltema ( www.biltema.se ) för 29:90kr.:)
Ska limma mitt mygg nät på en bit plast som ska in i akvariumet , men nu undrar jag är limmet i lim pistolen farligt för vattnet .Vet inte vad för matrial det är men den finns på biltema ( www.biltema.se ) för 29:90kr.:)[/QUOTE]
Jag har använt det i mitt akvarium, och det har funkat. Därmed är det inte sagt att det inte är giftigt, för det har jag ingen aning om :/
[QUOTE=platy5]Okej.. :D men lever fiskarna då ? :D[/QUOTE]
:D He he he, jovisst lever de. Inga bekymmer för mig. Skall oxå säga att jag inte hade de i mer än max två månader c:a. Jag upplevde inga som helst bekymmer.
Men jag kan inte garantera att det är gift fritt.
Har sett att andra oxå har använt sig av limpistol till div grejer i denna hobby.
Ska limma mitt mygg nät på en bit plast som ska in i akvariumet , men nu undrar jag är limmet i lim pistolen farligt för vattnet .Vet inte vad för matrial det är men den finns på biltema ( www.biltema.se ) för 29:90kr.:)[/QUOTE]
Fråga i affären där du köper det vad det innehåller. De skall kunna svara på det annars köp det inte.