Letar ancistrus

#1 - 18 december 2004 00:37
efersom jag inte kan annonsera utan bara kastas ut hela tiden får jag väl skriva här
skulle vilja ha tag på några ancistrus... har en hona nu... haft henne i 1 år utan några spröt så då e de väl en hona... samt en mini som jag inte ser om de e hona eller hane.. när kan man se de tidigast på dom??
undrar nu om det är någon som vet privatperson som har ancistrus där man vet könen till salu

tack för hjälpen
#2 - 18 december 2004 01:47
De flesta välsorterade akvaristikbutiker i Göteborg har halvvuxna eller vuxna ancistrus så du kan få rätt kön. Kolla/fråga i din butik för även om du tittar i karen så är de små liven ibland lite blyga och syns inte. Visst är de lite dyrare att köpa en vuxen men då vet du ju att du får rätt kön.

Lycka till.

Vill bara påminna dig om att en tråd som denna är strängligen förbjuden att ha då det räknas som en annons. Troligtvis kommer denna tråd raderas innan du hinner läsa den.
HazelCR
#3 - 18 december 2004 04:13
Jag har en hane till salu, men fisken bor i Gävle. Passar det?
#4 - 18 december 2004 12:45
jag skulle kanske ha sagt att jag bor i sthlm =)rättare sagt södertälje
har tittat i 2 djuraffärer.. den ena hade dom inte alls å den andra var de bäbisar.. de var där jag köpte den lilla
#5 - 18 december 2004 12:51
För någon dag sedan fanns det hanar i Farsta djuraffär. 95:- st
#6 - 18 december 2004 13:21
Solna Zoo i sundbyberg har stora ancistrus, dem vill ha 120 för "fullvuxna", va där idag och dem hade iaf. minst 1 vuxen hanne.

Annons