två av mina pansarmala beteer sig underligt... en liksom "nosar" på en annan MYCKET! då menar jag inte typ nån sekund utan kanske 30-40 sekunder skakar han huvudet där den andras anal ligger...
lek?
oskarwallin skrev:det ser ut som om det e något i nåra av dem.. men inte alla... en del gick ju tyvärr förlorade i flytten från glasrutan till yngel BOxen.... men det finns fortfarande uppmot 20-30 stycken kvar några ligger kvar där de lades och från vad jag sett har inga börjat mögla ;P de har dock en cirkulation i akvarium på ca 25 gånger volymen, sen e 1/4 av akvariumet bara filter.. så cirkulation har dem iallafall. har försökt "yngeltäta" ytavriningen med nylon strumpa hoppas bara att det funkar ;P... kanske får nåra yngel i det stora akvariumet 500 litern då den hanen e på alla mina honor och det ligger rom lite här och var som e extremt lätta att tappa bort då de har lagt det på Ganska ljus sand med små mörka korn i.. aja får e om de klarar sig med 60 Tetror och 8 stycken corydoras och 5 scalarer ;P