Ledsen

#1 - 20 januari 2006 19:56
Någon som också känner sig ledsen.. ?
#2 - 20 januari 2006 20:03
Nä inte mer än vanligt... Jävla pissväder gör mej lite sur givetvis..
#3 - 20 januari 2006 20:06
här med:( själv är jag lästen på va jag ska välja på gymnasie jag vet inte va som passar mig har tänkt naturbruk/hästhållning men då måste man vara pigg hela tiden och alert. och nästan springa. känns det som. :( så brottom vill jag inte ha. och jag kommer inte träffa mamma för än i morgon kl 4 för att hon ijnte kommer hem. från jobbet så hon får sova i min systers lägenhet.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 20 januari 2006 20:06
Kan man vara annat än lite neråt en dag som denna (med skitväder) - tänk om våren vore här ändå.
Zooppetvästträffen härmonsistens livade i alla fall upp denna trista årstid en del:D .
#5 - 20 januari 2006 20:09
-24 ute.. nja jag e jätteglad..not
#6 - 20 januari 2006 20:11
Ja det är inte kul här har vi ca -8 och snöstorm men man får tänka att hade vi inte sånt här väder skulle inte sommaren varit värd så mycket som den är nu........bara 3mån tills värmen börjar komma :)
#7 - 20 januari 2006 20:14
jo det är nog också det som också tar i. men men. kanske ska ta och se om ajg kan göra något för mina fiskar el sitta och titta på de med min katt i knät om jag hittar henne (L) Älskar henne. Snart känns de som jag ska börja gråta :( men men.
#8 - 20 januari 2006 20:15
Låter som du verkligen har kommit in i en depp period,men det blir bättre bara o hålla ut ta katten o sätt dig vid akvariet o bara va
#9 - 20 januari 2006 20:23
oj. jo jag har en haft en jobbig period sen 3 till nu.
#10 - 20 januari 2006 20:53
Hoppas allt blir bra o att du börjar leva snart igen,tänk på att den går åt det rätta hållet med värmen iallafall.
#11 - 20 januari 2006 20:59
jo ja hoppas de blir bra. min katt har spungit bort som ja älskar som ja ibland brukar gråta efter. precis som min farfar som dog på julafotn år 03 som ja än i dag svårt för. minns dagen efter jul då sov ja inprencip bara. va uppe och åt och sen la ja mig igenj och så va ja mobbad också då den årskursen :( och a typ hela grund skoleåren har varit jobbiga. och så men ja ska försöka börja ett nytt liv när ja börjar i gymnasiet.. hmm.. men men ja är jätte gla att ja lever, har haft svarta tankar:( ursäkta att ja skriver lite halvprivata saker men a så ni vet att ja har en annledning om att varför ja är ledsen ofta o så. :P
#12 - 20 januari 2006 21:26
Att vara ledsen är fullt naturligt och det kommer att gå över med tiden. Det är BRA att gråta... man rensar lite.
Jag hoppas att du snart känner dig bättre... snart är sommaren här och något som gör mig glad att tänka på, är en resa söderöver inom en snar framtid....
Sedan ska jag även försöka släpa med mig Gladys neröver på ngn Zpet-träff/aktion i sommar....

*tröstekramar från mig*
#13 - 20 januari 2006 21:32
jag längtar framför allt att få andvända mitt 200 liter i mitt nya rum , jag och min ska "byta rum" han ska få min syster som har flyttat hemifrån och jag ska ta hans.. och då ska jag få tror jag få ett 200 liter som vi har i ett föråd med råttavel :) nää men vi har råttor och möss där som vi inte vill ha. det är riktiga busingar som gnager sig fram. hoppas att akvariet är toppform och inte så smuttigt. ochg i går köpte jag en hävert lång lå¨ng slang till kranen som kostade 350 som jag köpte från min kusin som jobbar på sån lager vilken tur att jag fick köpa men de är bara denna gången sen får jag inte köpa mer från henne .. hehe. genom hennes jobb. men jag vet inte hur jag skulle få ta i den isf. jag provade den i går och den va lite klurig men den verkar jätte bra. av och på fyllning...
#14 - 20 januari 2006 21:44
[quote=Zia]här med:( själv är jag lästen på va jag ska välja på gymnasie jag vet inte va som passar mig har tänkt naturbruk/hästhållning men då måste man vara pigg hela tiden och alert. och nästan springa. känns det som. :( så brottom vill jag inte ha.[/quote]

Jag har gått naturbruk->häst->trav å jag var inte direkt pigg, om jag säger så...:p Men vi hade himla roligt!!!
Jag förstår om det känns jobbigt att ta ett så sånt beslut. Sov på saken, å prata med din mamma imorgon.
#15 - 20 januari 2006 21:48
[quote=qenzo]
Sedan ska jag även försöka släpa med mig Gladys neröver på ngn Zpet-träff/aktion i sommar....[/quote]

Jaa gör d!!:D
#16 - 20 januari 2006 21:48
ok. ja bollar med tankarna. hmm.. ja är lite halv lat men ändå vill göra bra ifrån mig
#17 - 20 januari 2006 21:51
jag längtar också till gcg aktion i vår de kansdke inte ska bli någon :( o jag som måste sälja många av mina fiskar.. de är så vackra men tyvärr så trångt
#18 - 20 januari 2006 22:24
[quote=Zia]ok. ja bollar med tankarna. hmm.. ja är lite halv lat men ändå vill göra bra ifrån mig[/quote]

Naturbruk är inte så krävande. [:)]
#19 - 20 januari 2006 22:26
okej. :) det är mer praktiskt.. i de programet än många andra program.. men men. Jag fick köra traktor i dag ochskå på informationen jag bev lite paff att man fick de. hehe det gick jätte bra. 5-10 min tror jag att jag fick köra.
#20 - 20 januari 2006 22:30
Den här har varit uppe på Zoopet förr, men den är såå himla bra!!
Och jag blir glad av den!! http://www.cse.unsw.edu.au/~geoffo/humour/flattery.html

:D :D :D
#21 - 21 januari 2006 04:03
[quote=Kjell Fohrman]Kan man vara annat än lite neråt en dag som denna (med skitväder) - tänk om våren vore här ändå.[/quote]

saknar dom gånger på sommarn när man åkte ut med farmor till vinga fyr å fiskade.
http://www.paddan.com/_bilder/vinga1.jpg

2 goa sommarbilder till.
http://www.smudo.org/blog/archives/images/sommar-02-a04-500.jpg
http://www.malarnetcity.se/bilder/forummedia/537611::PICT0502.JPG

härnere har dom inte plogat nånting än och en annan måste ut å köpa käk ida :(
#22 - 21 januari 2006 21:30
va fina bilder. "love" jaja. Jag lyssnar på en underbar låt... Per gessle - Jo anna Says.. den är så gudomlig bra. Jag får känslor av sånna låtar som låter sorgliga. som att en man älskar inte älskar en tillbaka. har varit med om de själv så. :/ Men den är så himla brfa så jag nästan gråter.. :) jag har känsla för vissa låtar asså. :)

Annons