då ska man väl skriva en rad, el två.
Palett cilkiderna Adam och Eva verkar ha funnit sig till rätta de äter när mat bjuds. När jag lägger i spirulina wafers blir de som tokiga allihopa till och med Kopparterorna.
Adam jagar Eva en hel del men antar att det är normalt och med jämna mellan rum färgar de ut otroligt. Eva förredrar kokosnöten medans Adam drar sig tillbaka i krukar.
Pricken gör sina ärevarv och då drar alla andra undan sig, han e så skön knackar jag på glaset kommer han fram blänger lite och kantrar sedan över på sida för att slappa en stund innan han drar sig tillbaka i sitt för lilla hus.
Ska ta mig i kragen och införskaffa ngt större till honom då han inte ryms särskildt bra.
Javaplantorna skjuter skott i mångfald så idag har ja rensat lite, gillar inte när de flyter runt på ytan. Tmg verkar räcka som gödning här, wisterian har någon ätit sönder kan väl tro att botierna ligger bakom det.
Väntar med spänning tills pwss börjar skicka växter för då kan jag få tag på hornsärv. Hornsärven växte jättebra i mitt gamla kar och botierna rör dem ej, vet ej om paletterna rör växter men de gräver ju endel.
Alla vatten värden är ok och inga sjuklingar verkar som denna uppstart gått bra och inkoppningarna med.
Nä nu väntar en kopp fika och en lite shopping tur.
Ha en bra dag och hoppas att ni slipper snön snart. [:-174]