Köpte en Lda031 när jag var hos Tony i veckan. Några erfarenheter och tips ni kan dela med er av om arten?
Tyckte den var riktigt fin så det blev ett impulsköp.
Men som med många L-malar så är den ju komplett osynlig än så länge
Bluewing skrev:Köpte en Lda031 när jag var hos Tony i veckan. Några erfarenheter och tips ni kan dela med er av om arten?
Tyckte den var riktigt fin så det blev ett impulsköp.
Men som med många L-malar så är den ju komplett osynlig än så länge
Mats Bryzell skrev:Den enda nackdelen och faran med just L-031 är att de väldigt ofta sätter sig på stora, runda, lite platta fiskar, t.ex. Discus och mer eller mindre äter upp dom bit för bit. De drar av stora köttstycken... Nä, Johnny - jag skall inte skoja med dig!:D:p Är det på fredag som du får tända karet?
:)
Som du vet har jag haft L-031 (finns nu hos Anders). En riktigt trevlig mal, som jag tror du komnmer att få se mycket mer av lite längre fram!
Mats Bryzell skrev:Den enda nackdelen och faran med just L-031 är att de väldigt ofta sätter sig på stora, runda, lite platta fiskar, t.ex. Discus och mer eller mindre äter upp dom bit för bit. De drar av stora köttstycken... Nä, Johnny - jag skall inte skoja med dig!:D:p Är det på fredag som du får tända karet?
Som du vet har jag haft L-031 (finns nu hos Anders). En riktigt trevlig mal, som jag tror du komnmer att få se mycket mer av lite längre fram!
Karhunen skrev:Är du inne på L nummer igen Mathias... =)
Ja det är en höjdare, köpte faktiskt också en LDA031 ifrån Tony, då han hade öppnings erbjudandet för sin web butik.
Den är riktigt fin! Köpte samtidigt, L-128 & L015, samt lite annat... =)
Mats Bryzell skrev:Den enda nackdelen och faran med just L-031 är att de väldigt ofta sätter sig på stora, runda, lite platta fiskar, t.ex. Discus och mer eller mindre äter upp dom bit för bit. De drar av stora köttstycken...