Nu när det snart är val är väl de flesta politiker lite extra intresserade av vad vi väljare har att säga. De vill ju ha vår röst! Därför kan det vara extra smart att skicka email till alla partier och fråga var de står i en viss fråga. Det har iaf jag gjort nu. Jag skrev att jag ännu inte bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på, och nu undrar vad just deras parti kommer att göra för att ändra på lagen så att djursex blir olagligt. Ska bli intressant att läsa deras svar.
Fler som vill haka på och göra det samma som jag gjort? Ju fler som mailar desto mer förstår politikerna att det här är en fråga som många eventuella väljare brinner för.
Inte sjutton ska vi väl tolerera att det är fullt lagligt att ha sex med djur, filma alltihop, och sedan tjäna pengar på det genom porrindustrin. Det är ju helt sjukt att sånt går att köpa i en vanlig erotikaffär!
Låt oss hjälpas åt att hjälpa djuren! Några email tar bara 5 minuter att få iväg. Så lite kan hjälpa så mycket...
[color=red][size=1](Ni som är medlemmar på andra forum får gärna kopiera den här texten och posta där. Det finns säkert fler som tycker det här är en bra idé. Ju fler desto bättre.)[/size][/color]