Länk i profilen?

#1 - 22 april 2006 19:38
Hur gör man för att få sin länk i profilen länkad? Alltså så att det blir en klickbar länk? Som jag ser det i min profil så är min länk till min sida på zoonen.com inte klickbar, enbart adressen men icke klickbar? Eller ser det annorlunda ut på era datorer?
#2 - 22 april 2006 20:14
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Du får gå in på redigera signatur (för jag tror det är den du menar?). Markera det du skall länka till, kopiera det, din zoon t ex. Klicka sedan på jordgloben, då kommer det upp en liten ruta. Där kan du själv välja vad du vill kalla länken för, klicka in länkadressen. Tryck OK, KLART!! Vad tror du?? Kan det funka? Är det signaturen du menar? Eller är det verkligen profilen?[/COLOR][/FONT]
#3 - 22 april 2006 20:26
AH! Nu funkar det! Tackar för hjälpen Lenmar!
#4 - 22 april 2006 20:51
[quote=Mohlén]AH! Nu funkar det! Tackar för hjälpen Lenmar![/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Tack för att jag fick va till nån nytta och inte bara fylla forumet med massa associationslek :p . Mat är ju annars min profession så jag är ju lite tappad i sånna här sammanhang! [:o] Va kul!! :) :D Om jag får tipsa dig om en annan grej så är det att du kan döpa om den så den heter t ex " Min Zoon" så slipper mn se den tråkiga länktexten. Vad tror du om det? Så det ser ut som i min signatur?? Som e så snygg... :p[/COLOR][/FONT]
#5 - 22 april 2006 20:52
HA HA! Du kanske skulle sadla om till datasnille? ;P

Annons