Länge sen sist....

#1 - 23 maj 2005 16:59
Ja skolan har tagit mycket mer tid än jag någonsin trodde att de skulle ta.. fattar inte riktigt vad mina lärare håller på med... i början (de första 5-6 veckorna) så lallade vi runt och gjorde nästan ingenting och nu är det sååååå stressigt så.. har hemuppgifter och tentor i nästan alla ämnen jag läser... idag hade jag redovisning i litteraturhistoria... handlade iofs "bara" om renässansen men ändå.. fick stå där framme alldeles själv då resten (1 person) av gruppen tydligen bangade ur.. iaf så dök han inte upp... åhh så glad jag var då :-( jaja... tror att det gick realativt bra ändå...

Det som är problemet med allt detta är att mina kära fiskar har fått "lida" för detta... vattenbytena har det tyvärr blivit lite si och så med... och titta och njuta... vad är det för något???? Häromdagen så sa sambon.. kolla va guppy-ungel du har i lilla karet... VA!! har jag?? hade jag helt missat och inte vad de jättesmå heller så det var visst ett tag sedan de kom till världen... matar varje dag men "hinner" inte kolla hur det ser ut... Åhhhh va jag har dåligt samvete!!!!
Känns lite j**ligt att man måste göra proriteringar hela tiden... skolan-"nöjen". Men men 3 veckor kvar sen är det sommarlov.. gissa om jag ska skämma bort mina fiskar då!!

*kramizzz*
M.
#2 - 23 maj 2005 21:35
Längesedan sist, kul att du är tillbaka med dagboksinlägg! Hoppas det blir flera! :)

Annons