längd?

#1 - 24 april 2005 14:35
jag kanske ska få detta i födelsedagsprissent men det står inte längd i anonsen så jag vet inte om det får plats i bilen och jag vill inte bereta för minna föreldrar innan jag vet längd H D cirka
http://www.blocket.se/view/4496728.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
fyller 12 år 11/5 och om nån vet att det inte är nån ide att köpa det för att det är inte stabilt eller om det är nåt annat som gör att det inte är bra så sig det

(jag är nybörjare som ni förstår)
#2 - 24 april 2005 14:42
Du måste ju berätta vad det är för bil först, sen kan du hoppas att någon vet ungefär vad just den bilen rymmer.

Ps. Du kan ju maila annonsören och be den att ta exakta mått på akvariet.
#3 - 24 april 2005 14:50
bil? de e ju ett akvarie?? :P
#4 - 24 april 2005 19:19
jag kan säga så här att det akvariumet är ca 120*45*45 eller nått likande om jag inte har fel. sen å kan man säga att det ser ut att va i bra skick och verkar stabilt .. kan ju köpa en benställning till det eller fixa ett på något sätt.. om det får plats i bilen vet jag ej men har du en kombi så kan du bara fälla ner sätet och packa in ..(inga problem med mitt akvarium 375 l 150*50*50 ).

//
#5 - 24 april 2005 19:22
glömde lägga till att det är bra pris med alla tillbehör och med benställningen som verkar stabil =) hoppas att du blir nöjd med det hela .. .. vilka fiskar ska du ha i det ??

//
#6 - 25 april 2005 12:26
jag tänkte ha 2 Palettciklid, köpa mer neon tetror, nåra kulliålar till, 6 amon räkor och dom fiskarna jag har i min singnatur sen så tänkte jag ha ca 4 grottor (till Palettcikliderna) en av gottorna tänkte jag ha på enna sidan av akvariet i en liten skog av växter inte för jättetät tänkte jag sen bara lite växter i övriga akvariet

akvariet ska ha blästtersand som botten matrial för Palettcikliderna gillar att gräva :cool:
#7 - 25 april 2005 14:04
mm det går nog fint ska du se =) ska du köpa det eller ej ?? bara undrar
#8 - 25 april 2005 14:23