Kylare

#1 - 3 mars 2007 20:50
Jag läste i tråden om värmare och såg att någon nämnde kylare. Finns det sådana och hur fungerar dem? Är dem dyra?

Mitt rum blir löjligt varmt om sommaren även om jag har gardiner nerdragna och fönster öppna. Är det värt att införskaffa en sådan till sommaren?
#2 - 3 mars 2007 20:52
jag har också funderat på detta för det blir ju som sagt rätt varmt ibland på sommaren. så jag väntar också på ett svar:p
#3 - 3 mars 2007 20:56
Det är nog rätt så många som har det problemet var sommar kommer dessa trådar upp så det finns nog rätt så mycket att läsa sen innan
#4 - 3 mars 2007 20:59
Jag sökte men hittade inte en enda sak som handlade om kylare, annars hade jag ju inte startat en ny tråd.

Du får gärna länka.
#5 - 3 mars 2007 21:02
morrhoppa skrev:
Jag sökte men hittade inte en enda sak som handlade om kylare, annars hade jag ju inte startat en ny tråd.

Du får gärna länka.
Länka vet jag inte hur man gör:) där ska vara skrivet en massa om detta kanske nån annan kan länka till det
#6 - 3 mars 2007 21:08
Du hittar tråden och kopierar adressen till denna. Går till denna tråden och kopierar in adressen i ett nytt inlägg :)
#7 - 3 mars 2007 21:14
morrhoppa skrev:
Du hittar tråden och kopierar adressen till denna. Går till denna tråden och kopierar in adressen i ett nytt inlägg :)
Ja precis:D sök på annat än kylare jag vet att kylare kom upp på dem trådarna ändå:)
#8 - 3 mars 2007 21:15
Som vaddå?
#9 - 3 mars 2007 21:19
morrhoppa skrev:
Som vaddå?
För hög värme vad göra kanske?vad jag skulle ha gjort eller brukar göra är att sätta dit lite petflaskor med frystvatten i eller helt enkelt vid vattenbyte hälla i kallt vatten detta sista brukar jag göra dagligen för att hålla nere värmen:)
#12 - 3 mars 2007 21:22
Tack för länkarna, jag vet faktist inte vad jag gör för fel när jag söker. Jag får sällan några bra träffar och får "gnäll" när jag frågar i en ny tråd. (Vilket jag förstår om det finns andra trådar redan.)
#13 - 3 mars 2007 21:25
morrhoppa skrev:
Tack för länkarna, jag vet faktist inte vad jag gör för fel när jag söker. Jag får sällan några bra träffar och får "gnäll" när jag frågar i en ny tråd. (Vilket jag förstår om det finns andra trådar redan.)
Som mig då:D vet att dem finns men vet inte hur man får fram dem:)
#14 - 3 mars 2007 21:32
Tack, nu har jag lite bra tips på hur jag kan sänka tempen på sommaren :D
#15 - 4 mars 2007 14:30
http://www.drakfisken.se/shItem.asp?id=174

Där har du en ... fins en mindre för runt 4000kr för akvarium upp till 150L

E inte billigt men fungerar bra:P

Annons