JAg såg på ett program idag och då hade dom inrett ett akvarium som ett dockhus där alla fiskarna simmade omkring, det såg faktiskt riktigt coolt ut kanse är nått att göra om man börjar att tröttna på att ha ett naturtroget akvarium
Kul va!!!
evus skrev:Plast/trä flyter bra, kan bli svårt att få möblerna att hålla sig i schack :)
danneregner skrev:hmm de där med kyrkogården låter coolt.... men var får man tag i gravstenar?
MattiasL skrev:Ett Mollyhotell som man gör till en hotell lobby med kristallkronor och skylten- "Hotel Molly". Bakom disken kan ancistrusen bo och i lekhörnan kan ynglen bo! Växterna prydligt planterade i blomkrukor och så naturligtvis ett akvarium längs väggen!
sessan 401 skrev:Finns många ideer om man vill göra en icke biotopp.
Körde själv disney tema där joakim von anka stog högst upp på en sten och kollade ut över hela karet. Silikonade fast figurerna i stenarna.
sessan:)
Uddaveka skrev:Kyrkogård skulle vara cooolt tror jag:)Och likaså atlantis:)
Kyrkogård: (sammanställning av fiskförslag som folk skrivit:))
Black ghost
albino pansarmal
Indisk glasmal
Grottetra
Sorgmantel tetra
Crystal black (räkor)
Och mitt egna förslag: Svart Skalar
Grodlund skrev:Jag vill fortfarande bygga en ruinstad och täcka akvariet med nålgräs.
Ni ska få se... I win! :D
Step 1: Build ruin city
Step 2: ???
Step 3: Profit
Millmir skrev:Vet att Citadel (som tillverkar Warhammer) har en del sådana prylar för i lager. Funderade ett tag på att göra ett "krig med gröna soldater" ni vet sådana man köper i påse i leksaksäffaren till att ha på botten, men tröttnade ganska snabbt på iden.