Nils Holmström skrev:Det beror väl lite på vad det är för några dekorationsstenar från göfab. Har du någon bild på dem kanske?
moi skrev:kan inte visa här men kan på msn
Nils Holmström skrev:verkar klyddigt. lägg upp bilderna på imageshack.us istället.
Nils Holmström skrev:det är klart du kan visa dem här. ladda upp dem på imageshack.us, det går på några sekunder, och posta sedan adressen till bilden här.
Nils Holmström skrev:det är klart du kan visa dem här. ladda upp dem på imageshack.us, det går på några sekunder, och posta sedan adressen till bilden här.
moi skrev:de är släta blänka dekoration stenar ena är vit andra svart den tredje är orang brun aktig!?
Jens A. skrev:Om jag gissar så är det polerade stenar av kvarts, diabas och något annan vanlig sten. Alla är ofarliga att ha i akvarium. Men kolla upp så att de inte är lackade. Lack på prydnassaker är i värsta fall både vattenlöslig och giftig.
moi skrev:
sen jag frogat om jag ska ha rötter men de sa att guppy trivs bäst utan rötter helst bara stenar o nogra växter enligt zoo butiken!
JojjeN skrev:Japp, undrar vart dom läser såna saker, tex. att guppys inte trivs med rötter. Det kanske stämmer, men det är ignet som jag har hört. Så undrar vart de hämtar infon