Tur att det finns forum så du kan mästra runt med dina kunskaper och ge hjälp till självhjälp till folk som du tycker borde kunna mer än dom gör.
Begär inte mer av andra än jag begär av mig själv, om du sen vill kalla det att mästra så får det stå för dig.
[COLOR=red]Du kan googla hur mycket du vill men kommer aldrig hitta någon som säljer kopplingar till detta filter på nätet. Man kan ringa och fråga alla butiker men det var för att slippa det som jag la ut frågan här[/COLOR].
Jag tycker det är en arrogant inställning att begära att andra ska ödsla tid och energi på att leta efter någonting som du själv tydligen redan bestämt är en omöjlighet.
Skulle alla leva efter dina råd att googla så fort man undrar nåt så skulle forumen inte finnas och du skulle inte ha någonstans att få utlopp för ditt behov att visa vad du kan.
Om du ska citera mig så föreslår jag att du använder "quote" funktionen så att du citerar mig rätt, dessutom bestrider jag ditt påstående att internet forum skulle upphöra om alla lärde sig att använda sökmotorer på rätt sätt, om man tar dig själv som ett prakt exempel så antar jag att du INTE skrev JEBO +återförsäljare, prova det på engelska eller tyska innan du förklarar krig, till syvende och sist var dom länkar jag hittade och la upp ett svar på Narii's inlägg där han förklarade ett eheim 1018 varandes antikt, mycket riktigt vilket både han och jag vet, vad han men inte du vet är att han har ett eheim 1018 med trasigt impellerhus vilket var vad mina länkar pekade till, dessutom är en av människans största laster en önskan att vara omtyckt, om man blir det genom att kunna produktutbudet hos eheim vet jag faktiskt inte men eftersom den kunskapen är en droppe i ett stort hav av akvaristik så antar jag att den blott är marginell.
Ha en bra natt och lycka till med googlandet.