Tjenare, ny här på forumet och ska äntligen få börja "utforska" ett länge längtat område, nämligen akvarium! :)
Jag hittade ett akvarium på blocket igår, där det innehöll,
[COLOR=#000000][FONT=verdana]lysrör, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Pump, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Doppvärmare, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Termometer, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Grus, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Stenar, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Rot, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Magnet till tvätt av glas, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Dammsugare för att städa botten, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Håvar, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Extra filter, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Barnkammare, [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=verdana]Vätskebalansen.
Till detta så skall det även medfölja ett par fiskar, fiskarna och akvariet kommer att transporteras i ungefär en timme hem till mig. Hur gör jag smidigast sen när jag kommer hem? Skall jag rengöra hela akvariet eller ska jag lämna lite vatten kvar i det under transport osv? Frågorna är många, jag har inga svar hoppas ni har =)
Fiskarna är Kardinal Tetror, zebra tetror, Mollys, Platys, Mal (Golden Nugget), Mal (vanliga) samt siamensis (tror jag det var?)
något särskilt att tänka med dessa? [/FONT][/COLOR]