hej.. är på jakt efter en mp3 spelare men kan inte så mycke om dom.. enda jag vet är att den ska ha minst 2gb minne och att den inte ska va så dyr.. ska endast lyssna på ljudböcker när jag jobbar.
har sett en på tradera som ja tyckte va fin, men eftersom jag inte vet nåt om mp3spelare så är det ju att köpa grisen i säcken.
http://www.tradera.com/2GB_MP3_MP4_Spelare_Tunn_Lyxig_design_1_8_TFT-auktion-46700184 där ser ni hur den ser ut i alla fall. är den nåt att ha?
kom gärna med tips (helst inte för dyr) :)
/Andreas
Jag köpte en snarlik (mer lik en ipodkopia typ) på Tradera, 500kr typ men 1GB, jag har haft den över ett år och den funknar kanonbra iaf.. men jag vet även andra som fått tag på skräp så.. det är svårt sånt där..
Annars rekommenderar sambon Irivers spelare, dom är bra, och ja, Creative's brukar vara bra..
Jag funderar på en ny senare kanske, men är nöjd med den jag har, så egentligen har jag ingen anledning, men om jag får anledning att byta sen blir det väl nån märkesspelare :)
Alltid bättre att köpa en lite dyrare variant, fast Creative Zen plus t.ex kan du få 2GB för runt 700spänn.
Rätt prisvärt tycker jag, dom brukar vara bra spelare :)
Men ja, bättre att köpa en märkesspelare dock ändå tror jag, så har du bra garanti och vet lite vad du får.. (även om jag nog haft tur och är nöjd med min)
Du kan ju söka på spelare på
www.pricerunner.se och läsa omdömen ibland om olika, se för och nackdelar, vad andra tycker.. :)
Lycka till hur som helst :)