Köpa grus?

#1 - 16 juli 2008 22:36
Hej!

Undrar om någon vet vart man får tag på svart grus?
Finns de att beställa på nätet? För i den här stan är dom färgblinda och säljer enbart mörkgrått som svart.

Mvh Carro.
#2 - 16 juli 2008 22:57
Sök och du skall finna. En sökning på "svart grus" på forumet ger 422 resultat.
#3 - 17 juli 2008 07:45
www.pwss.se där hittar du det mesta du kan tänkas vilja ha =)
#4 - 17 juli 2008 08:03
zoosajten där fick jag 20 kg grus billigare än 5kg i lokalbutiken å då är frakt på 80 spänn inräknat de har samma frakt hur mycket el lite man än beställer
#5 - 17 juli 2008 18:41
var bor du ? lättare att veta om man ska ge dig affärstips eller internet handel :)

André
#6 - 17 juli 2008 20:34
doppingen skrev:
zoosajten där fick jag 20 kg grus billigare än 5kg i lokalbutiken å då är frakt på 80 spänn inräknat de har samma frakt hur mycket el lite man än beställer

Köpte du svart grus då? Har haft kontakt med dom tidigare och dom kunde inte svara på om gruset va riktigt svart. Kanske du kan göra då? Grus som säljs som "svart" är lätt att hitta men är oftast mörkgrått och jag vill ha kolsvart.
#7 - 17 juli 2008 20:36
Andre_ skrev:
var bor du ? lättare att veta om man ska ge dig affärstips eller internet handel :)

André

Bor i Västerås och här har dom bara haft mörkgrått när jag tittat, beställer gärna från nätet då jag inte har någon bil.
#8 - 18 juli 2008 10:35
Carrro skrev:
Köpte du svart grus då? Har haft kontakt med dom tidigare och dom kunde inte svara på om gruset va riktigt svart. Kanske du kan göra då? Grus som säljs som "svart" är lätt att hitta men är oftast mörkgrått och jag vill ha kolsvart.

jag tycker det är huvudsakligen svart med en viss inslag av mörkgrått så helt kolsvart är det kanske inte men mest svart så jag kan ju inte lova det skulle passa dig. har lite över kunde ju skicka dig en liten mängd så du fick se. medella din adress isåfall så skickar jag lite mvh Maria
#9 - 18 juli 2008 10:45
Freakmange skrev:
www.pwss.se där hittar du det mesta du kan tänkas vilja ha =)

http://www.pwss.se/product.php?productid=3309&cat=3&page=3

Precis vad jag letat efter - tack vare ditt inlägg letade jag vidare och insåg att det var 4 sidor med grus! :(
#10 - 18 juli 2008 17:26
Carrro skrev:
Hej!

Undrar om någon vet vart man får tag på svart grus?

Finns de att beställa på nätet? För i den här stan är dom färgblinda och säljer enbart mörkgrått som svart.

Mvh Carro.

Har du sett det i påsar eller i akvarie? De svarta stenarna jag har i akvariet ser nämligen grå ut när de är torra, kanske är likadant med gruset du sett?

Annons