Kolla även vilka betalningssätt som accepteras. Visa är din vän, en banköverföring till utlandet kostar 150:- i min bank.
Det blir PayPal betalning i så fall.
Lite väl stor prisskillnad tyvärr, gillar att försöka pressa ner priset och kanske chansa lite ibland, hade väl varit ett rätt så lockande pris om det varit fraktfritt men nu är det 25euro frakt på den också vilket ger en diff på ca 55euro, lite väl saftigt :D
Dessutom bör man ju kolla om elprylen är på 110 volt eller 220 volt. Elkontakternas utseende kan också variera mellan olika länder
"Integrated 110/220V Solenoid (Magnetic) Electrical Valve"
Så det är lungt:)
Ang. kontakten så är det inga större problem att byta ut den emot en stickpropp av Sverigestandard.
från hong-kong råkar man i princip aldrig ut för tull men visst finns risken även om det inte hänt mig och jag köpt snart hundratalet grejor därifrån så ska väl nån alltid råka illa ut.
Som sagt kolla så paypal är en godkänd betalningsmetod.
men varför inte börja med mäsk om det ska va billigt?
annars nåt som kan va värt att kolla är gängningen på prylarna så dom passar på en svensk tub ;)
kör själv på med mäsk och det funkar riktigt bra och kostar runt hundringen om du köper alla delar nya :)
Nej, inte heller hört någon som råkat ut för att få betala tull ifrån Hong Kong, har också beställt därifrån utan att åka på något, lite därför jag kände att det var vettigare att ta det därifrån än ifrån USA:)
Jag vill inte ha det billigaste, inga problem med att lägga ut pengar för saker, men kan jag få det billigare men ändå vettiga grejer så är det klart jag kör på det, alltid varit sån och det brukar löna sig faktiskt, köper ingen skit billigt, försöker köpa vettiga saker billigt:D
Det där med gängorna är väl det svåraste, men vad jag vet så är 22mm någon form av standard här i sverige, men egentligen bör man nog köpa tuben först för att vara säker.
Var får man tag i en tub till bäst/bra pris?:)