"Kompislista"

#1 - 20 oktober 2006 07:37
Är det bara jag som inte har en aning om hur denna funktion fungerar??
Förut räckte det med att man klickade på "Lägg till xxxxxx till din kompislista", och vips så byggdes listan upp.
Men nu uppmanas man att fylla i namnen på dom som man vill lägga till på listan på TVÅ rader?? Och hur jag än beter mig så blir det max två på min kompislista?!:confused:
(Ska jag ta det som ett tecken?!)[:o] :D
#2 - 20 oktober 2006 08:41
men lilla du.. jag är väl din kompis ändå =)
ha ha ha
BBuuuhuu... ingen kompislista....
Ti hi..
// Nasty
#3 - 20 oktober 2006 09:08
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag har oxå märkt att kompislistan inte funkar som den skall.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag försökte lägga till ett namn på listan och plötsligt så hade alla andra kompisar försvunnit från listan :confused:[/COLOR][/FONT]
admin
Christian Alfredsson
#4 - 23 oktober 2006 08:52
Jag ska inom kort uppgradera från 3.6.0 till 3.6.2 av forumet. Vi får se om kompislistor funkar bra.
#5 - 24 oktober 2006 19:02
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]När du änndå pysslar :p [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Så är det knaggligt att ändra/redigera sina inlägg i forumet efter någon av uppdateringarna. I all fall om man lägger in lite färger och fonter och sån´t kuligt.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I stället för att få upp inlägget som det ser ut i forumet så får man upp alla koderna. Så var det inte från början.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Testa gärna så förstår du vad jag menar.[/COLOR][/FONT]
#6 - 13 november 2006 09:31
admin skrev:
Jag ska inom kort uppgradera från 3.6.0 till 3.6.2 av forumet. Vi får se om kompislistor funkar bra.

Kompislistorna funkar fortfarande inte, trots den senaste uppgraderingen (3.6.3)!
admin
Christian Alfredsson
#7 - 13 november 2006 09:49
Håller på att optimera databasen just nu. Kollar på det senare.
admin
Christian Alfredsson
#8 - 13 november 2006 09:57
Jag har testat att lägga till dig och Maria - Sjöjungfru på min kompis lista. Det gick bra utan att någon försvann.

Efter man klickat på ändra får man klicka på knappen "Gå till avancerat"
#9 - 13 november 2006 10:14
admin skrev:
Jag har testat att lägga till dig och Maria - Sjöjungfru på min kompis lista. Det gick bra utan att någon försvann.

Efter man klickat på ändra får man klicka på knappen "Gå till avancerat"

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Tack Kompis [:X][/COLOR][/FONT]
#10 - 13 november 2006 10:21
Japp, nu funkar det!
#11 - 13 november 2006 12:36
Förlåt att jag frågar men vad är kompislistan till för?
#12 - 13 november 2006 12:40
solbacka skrev:
Förlåt att jag frågar men vad är kompislistan till för?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Du ser små "+" vid namnet på dom du lagt in i kompislistan, så är det lättare att hålla koll på kompisar som är inloggade. Finns säkert nå´n mer funktion som jag inte har koll på :)[/COLOR][/FONT]

Annons