Kompisar till guppy?

#1 - 28 mars 2006 17:27
Planerar som sagt var hålla guppy i mitt hundraliters inom en snar framtid. Hur många guppys och någon fisk som går ihop med guppy?
#2 - 28 mars 2006 17:33
Du skulle kunna ha 2 hannar och 3 honor? Guppy alltså... Och sen kan du välja i stort sett vilken fisk du vill (men inte kampfisk) bara den arten klarar av ett akvarium på 100L.

Tala gärna om vilka du köper.
#3 - 28 mars 2006 18:32
[quote=maricici]Planerar som sagt var hålla guppy i mitt hundraliters inom en snar framtid. Hur många guppys och någon fisk som går ihop med guppy?[/quote]

du kan köpa guramisar dom är ganska fina, sorgmanteltetror, eller koppar barb inte som dom andra barb dessa är lite fredligar mot andra fiskar men inte mot andra kopparbarb men du kan nästan vilken fisk du vill som platy yngel sa lycka till:D
#4 - 29 mars 2006 06:36
[quote=_stiffe_]du kan köpa guramisar dom är ganska fina, sorgmanteltetror, eller koppar barb inte som dom andra barb dessa är lite fredligar mot andra fiskar men inte mot andra kopparbarb men du kan nästan vilken fisk du vill som platy yngel sa lycka till:D[/quote]

Ska fundera på saken, ska inte starta upp innan vårvärmen kommer så jag har lite tid på mig.

Annons