Jodå det kommer, men när.........
Att det inte ännu inte har kommit beror till 99% på mig - jag har helt enkelt inte haft tid. Varje dag i veckan lägger jag ca. 4-5 timmar på zoopet och om det hade varit så att zoopet hade inbringat en massa pengar så hade jag gärna kunnat lagt ännu mer tid. Nu är det inte så och jag måste mellan varven också dra in lite pengar för att försörja mig;)
Det är också en stor skillnad tidsmässigt mellan att göra en ny fiskartbeskrivning och att börja med snäckartbeskrivningarna. Innan jag överhuvudtaget kan göra en snäckartbeskrivning så måste jag också skriva en ihop en allmän info för snäckor. Något som redan finns för fiskarna (innan Zoopet startade så arbetade jag ett år på heltid med att skriva all info som finns här).
Jag har helt enkelt inte tid nog för att göra detta. Det finns ju också ytterligare några avdelningasr som saknas av samma anledning som krabbor, amfibier, saltvattensfisk, koraller etc.
Det kommer dock så småningom - men jag kan inte säga något om när.
Ett steg på vägen är i alla fall att jag gått igenom Zoopets stora fotoarkiv och där delat upp fotona i den mixade gruppen - "Skaldjur och amfibier". Nu är dessa indelade i olika kategorier som räkor, kräftor, krabbor, snäckor och musslor, amfibier och övriga djur. Detta gör det något enklare att hitta.