Nu hoppas jag inte att du tar det fel, utan det är rak och ärlig kritik från min sida, och eftersom du frågade så...;).
Bakgrunden är inget vidare, då är det bättre du vänder på den planschen och hoppas på att den är enfärgad som är i mina ögon mycket snyggare.
Skaffa ett par stora rötter som du försöker dölja tekniken bakom, och sedan ett stort gäng mindre rötter som spretar lite här och där. Nu har du gjort lite galet om du vill ha växter, genom att köpa lite fel fiskar med Påfåglarna då de kan få för sig när de växt till sig, att den växten inte ska vara planterad där;).
Byter du ut dessa mot ett gäng tetror, 30-40 st minst, ett bra gäng med Corydoras och sedan är det grönt att köpa på dig minst ett 20-tal krukor med akvarieväxter. Tyvärr är en av växterna du har nu en sumpväxt så den kommer att multna och riskera vattenkvalitén om ett par veckor och det är den gröna med vita kanter.
Nu kommer detta att kosta dig en slant, men ska du ha lite fason på karet är det tyvärr något som är mer eller mindre nödvändigt. Är det däremot inte så bråttom kan du alltid hålla ögonen öppna efter privatannonser på både växter och tillbehör:).