[QUOTE=Kramfors]Berätta mer om ditt akvarium och dina fiskar, tänk vad trevligt det vore att läsa om mätta, pigga, friska, glada fiskar.[/QUOTE]
Känns som om du driver med mig minsann :)
Jag tycker jag har tjatat mycket om mina fiskar. Jag ärvde ju koien och guldfisken med lghs.köp och därmed ansvaret för dammen på gården också. Det var nog inte meningen att det bara skulle vara jag som donar med den men det blev så och jag klagar inte på det. Så jag har varit här och undrat flera ggr och även med låååååånga beskrivningar på allt som har med saken att göra :)
Så jag tror inte det blir det idag!
Men förutom den lilla kulan på koiens mun (som för övrigt heter Brynolf, fisken alltså. Inte munnen...) och fjällförändringar på guldfisken Ragnar (som du redan svarat på :)) så är nog allt bra faktiskt. Alla är fina och sociala och VE den som någon gång igen påstår att en guldfisk inte har minne för DET har dom :)
Akvariet är det inte mycket att säga om, fåtal växter och ett hemmabyggt gömställe dit dom kan fly när sambon rasar förbi :) Dom är så kääänsliga så mina små fiskar!
(oj vad många smilies det blev....)