Knut Knutsons passion - Malawiciklider

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 14 mars 2009 21:21
Läste i dagens aftonblad att antikrundans expert har en stor passion - nämligen akvariefiskar och då främst malawiciklider.

Med en gång så blev han mycket roligare att lyssna på:D
#2 - 14 mars 2009 21:29
Undrar om han har några antika ciklider han kan visa i programmet :d
#3 - 16 mars 2009 10:48
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Fräckt :D[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kan vi inte bjuda in honom till någon västing-träff :D[/COLOR][/FONT]
Bilagor:
#4 - 16 mars 2009 12:52
hm finns han på forumet tro? =)
#5 - 16 mars 2009 16:36
Läste i dagens aftonblad att antikrundans expert har en stor passion - nämligen akvariefiskar och då främst malawiciklider.

Med en gång så blev han mycket roligare att lyssna på:D
Han hade en passion en gång i tiden för ca 30 år sedan och det var som du nämde Malawiciklider,det sa han i radion för nåt år sedan om jag inte minns fel men han kanske har tagit upp intresset igen:)
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 16 mars 2009 16:39
Han hade en passion en gång i tiden för ca 30 år sedan och det var som du nämde Malawiciklider,det sa han i radion för nåt år sedan om jag inte minns fel men han kanske har tagit upp intresset igen:)

Enligt artikeln lät det som om intresset fortfarande fanns kvar.
#7 - 16 mars 2009 16:45
Enligt artikeln lät det som om intresset fortfarande fanns kvar.
Jaja det stämmer säkert jag vet bara att han odlade en del i sina yngre år
#8 - 19 mars 2009 11:46
"Ojojojojojoj....vaaad har vi hääääeer då!? Kan det vara en liten ciklid tro...nu blir jag sådär pirrig i hela kroppen, för just de här små gynnarna...hihihi....är synnerligen intressanta"

*rättar blixtsnabbt till glasögonen på näsroten och dyker så tätt inpå fiskstackarna att de försöker gömma sig bakom varandra*

: )
#9 - 19 mars 2009 13:59
Hehe :P
#10 - 19 mars 2009 18:42
perfetto skrev:
"Ojojojojojoj....vaaad har vi hääääeer då!? Kan det vara en liten ciklid tro...nu blir jag sådär pirrig i hela kroppen, för just de här små gynnarna...hihihi....är synnerligen intressanta"

*rättar blixtsnabbt till glasögonen på näsroten och dyker så tätt inpå fiskstackarna att de försöker gömma sig bakom varandra*

: )
Jag tänker mest vem fan bryr sig:confused::D
#11 - 19 mars 2009 19:04
Jag tänker mest vem fan bryr sig:confused::D

- Är det Knut eller Ciklider du inte bryr dig om? : )
#12 - 19 mars 2009 19:09
perfetto skrev:
- Är det Knut eller Ciklider du inte bryr dig om? : )
Nja vad han gillar mest hade jag i åtanken:p

Annons