Läste i dagens aftonblad att antikrundans expert har en stor passion - nämligen akvariefiskar och då främst malawiciklider.
Med en gång så blev han mycket roligare att lyssna på:D
Han hade en passion en gång i tiden för ca 30 år sedan och det var som du nämde Malawiciklider,det sa han i radion för nåt år sedan om jag inte minns fel men han kanske har tagit upp intresset igen:)Kjell Fohrman skrev:Läste i dagens aftonblad att antikrundans expert har en stor passion - nämligen akvariefiskar och då främst malawiciklider.
Med en gång så blev han mycket roligare att lyssna på:D
Patrik Steen skrev:Han hade en passion en gång i tiden för ca 30 år sedan och det var som du nämde Malawiciklider,det sa han i radion för nåt år sedan om jag inte minns fel men han kanske har tagit upp intresset igen:)
Jaja det stämmer säkert jag vet bara att han odlade en del i sina yngre årKjell Fohrman skrev:Enligt artikeln lät det som om intresset fortfarande fanns kvar.
Jag tänker mest vem fan bryr sig:confused::Dperfetto skrev:"Ojojojojojoj....vaaad har vi hääääeer då!? Kan det vara en liten ciklid tro...nu blir jag sådär pirrig i hela kroppen, för just de här små gynnarna...hihihi....är synnerligen intressanta"
*rättar blixtsnabbt till glasögonen på näsroten och dyker så tätt inpå fiskstackarna att de försöker gömma sig bakom varandra*
: )
Patrik Steen skrev:Jag tänker mest vem fan bryr sig:confused::D
Nja vad han gillar mest hade jag i åtanken:pperfetto skrev:- Är det Knut eller Ciklider du inte bryr dig om? : )