Katt vs akvarium!

#1 - 24 februari 2007 18:53
#2 - 24 februari 2007 18:55
I de här fallet är fisken smartas och gömmer sig bakom glase:D
#3 - 24 februari 2007 18:58
Fredde L skrev:
Tittar inte på länkarna alls:) måste vara Fisk finns inga smarta Katter i denna planet alls.:D
Bilagor:
#4 - 24 februari 2007 19:14
Det var säkert en hankatt, de brukar inte ha alla skridskor i frysen ;)
#5 - 24 februari 2007 19:59
Jag kan meddela att honkatters träd inte alltid når ända upp till översta grenen, särskilt inte om man jämför med min hankatt, som matade fiskarna med sitt torrfoder en gång. Så i det fallet var nog katten smartare än fiskarna.
#6 - 25 februari 2007 13:52
katten i filmen kan nog skylla på ungdomligt oförstånd...
mina katter är i stort sett ointresserade av fiskarna, kankse beror på att de inte tycker om fisk (de äter inte fiskbaserat foder, bortsett från lax)
#7 - 25 februari 2007 13:54
den där katten kan inte ha alla skruvar kvar, förresten är det farligt för en katt att bli skjuten med en hockey puck i huvudet?
#8 - 25 februari 2007 15:33
Ja det beror ju på vem som skjuter: Ser att du är från Finland så jag tror inte det är så farligt.:D
#9 - 25 februari 2007 15:54
haha vad dÅ?
#10 - 25 februari 2007 16:20
Ja det är farligt för en katt att få en hockeypuck i huvudet. Dom är ju ashårda:/
#11 - 25 februari 2007 16:43
kanske ska åka och kolla upp katten då, den fick en puck i huvudet idag, i lagom fart, inga tecken på att den är sjuk men ändå
#12 - 25 februari 2007 16:47
Richard.R skrev:
haha vad dÅ?

Alla vet väl att Finnar inte kan skjuta så bra ;)
#13 - 25 februari 2007 16:48
jag kunde iaf
#14 - 25 februari 2007 16:49
ja om man menar finska landslaget så, det är en riktig bluff, typ får några år sedan ledde med 5 - 0 mot *heja* sverige *heja* och förlorar F*N med 5 - 6
#15 - 25 februari 2007 17:38
Kulan

http://i131.photobucket.com/albums/p299/kariba_2007/kulanbianca.jpg

Här är min katt som tror att hon har hand om alla djur hemma:p
#16 - 25 februari 2007 20:25
Richard.R skrev:
ja om man menar finska landslaget så, det är en riktig bluff, typ får några år sedan ledde med 5 - 0 mot *heja* sverige *heja* och förlorar F*N med 5 - 6

Ja jag tror det var vm på hemmaplan för finnarna. Dom fick sig en riktig lektion i hocky av tre kronor.:D
#17 - 25 februari 2007 20:32
ja de gjorde de
#18 - 25 februari 2007 20:45
shatt app! ;)
#19 - 25 februari 2007 20:48
haha
#20 - 25 februari 2007 22:20
Ja, puckar är farliga, har för mig att en tjej som var på en NHL-match för några år se´n, fick en puck i huvudet och dog, när den kom uppflygande på läktaren. Så en katt kan nog dö av det, även om "normala" människor inte skjuter lika hårt som NHL-proffs, men den får förmodligen pucken i huvudet från närmare håll än tjejen på läktaren. Och en katt har ju mindre och förmodligen ömtåligare huvud.

Min katt visar inget större intresse för fiskarna (förutom när han matade dem med sitt torrfoder), han använder mest akvariet som vattenskål :p Fåglarna bryr han sig heller inte så mycket om, han gick in till nymfparakiten en gång, och satt kvar där efter att fågeln stuckit. Han nosade runt lite, och satte sig i ett hörn och såg ut som om han tänkte bygga bo där. Knäppgök är han förvisso, men tyckte ändå inte att han skulle vara i fågelburen. Fick dra ut honom ur buren, och han böjde ner huvudet för att han inte skulle komma igenom luckan :rolleyes:
#21 - 26 februari 2007 05:34
Micke_A skrev:
Ja, puckar är farliga, har för mig att en tjej som var på en NHL-match för några år se´n, fick en puck i huvudet och dog, när den kom uppflygande på läktaren. Så en katt kan nog dö av det, även om "normala" människor inte skjuter lika hårt som NHL-proffs, men den får förmodligen pucken i huvudet från närmare håll än tjejen på läktaren. Och en katt har ju mindre och förmodligen ömtåligare huvud.

Min katt visar inget större intresse för fiskarna (förutom när han matade dem med sitt torrfoder), han använder mest akvariet som vattenskål :p Fåglarna bryr han sig heller inte så mycket om, han gick in till nymfparakiten en gång, och satt kvar där efter att fågeln stuckit. Han nosade runt lite, och satte sig i ett hörn och såg ut som om han tänkte bygga bo där. Knäppgök är han förvisso, men tyckte ändå inte att han skulle vara i fågelburen. Fick dra ut honom ur buren, och han böjde ner huvudet för att han inte skulle komma igenom luckan :rolleyes:

De knäppaste katterna är de roligaste också
#22 - 26 februari 2007 21:00
"Knäpp" katt är överdriven information, som att säga gul äggula, eller benlös orm :p Alla katter är knäppa ;)

Och det krävs att man är lika smidig som en katt, för att kunna klanta sig som de kan.
#23 - 26 februari 2007 21:31
En kompis hund fick en golfboll i huvudet och dog.

Annons