Va f-n är detta nu då??
REGN!!.. Det skulle ju bli en lika fin dag idag som igår. Eller såg jag fel på Tones rapport igår? :( Och jag som skulle fixa lite mer i trädgårn idag. Man har ju lixom kommit in i någon sorts andra andning där ute. Men man vaknade tidigt av att det smattrade på fönterbläcken. Fast iofs, så behöver man ju inte vattna den nyanlagd gräsmattan iallfall.:D Detta passar ju bättre i goo goo tråden egentligen.. hehe
Tillbaka till igår då, jag har en ganska stor naturlig terass på tomten som jag tänkte rensa från diverse växtlighet. OCh den västligheten är till 90% bestående av Kaprifol, den fin växt men fan va den sprider ut sig. Röjde å rensade, men det ser fortfarande fullt ut. Undrar om Karl Alvenholm planterade den redan på 1927 när han byggde huset, och sedan fick den växa fritt ;)
Hittade massor av slånbär oxå, hmm man besöker inte hela sin tomt så ofta som man borde, men det blir fint med egen slånbärslikör till jul.
På akvariefronten intet nytt, mer än att Zebrorna verkar leksugna. 177orna har visat sig lite grann oxå
Passar nog på att göra vattenbyte idag när det ändå regnar