Kan´det vara så??

#1 - 31 augusti 2004 05:42
jag var i fiskaffären igår o snackade lite då berättade jag att mina fiskar var lite shygga o hon sa då att jag hade förlite fiskar och att om det var förlite fiskar så skule de inte riktigt veta vad de skulle göra o sedan gömma sig

om det är så vad ska man köpa för fiskar då??
#2 - 31 augusti 2004 05:47
jag tycker att dina fiskar är lagom många i varje grupp förutom neontetrorna. Där bör iaf köpa en 7st till för att dem är stimmfiskar och för att dem ska trivas.

/Glenn
#3 - 31 augusti 2004 06:18
Tycker som Glenn, pansarmalarna gillar oftast att vara fler än två oxå..
#4 - 31 augusti 2004 07:49
Håller med föregående talare, men å andra sidan tycker jag att ditt kar är ganska fullt redan, så om du ska köpa till nya fiskar bör du eventuellt göra dig av med ett par...
69 liter är lite lite för ancistrus i allmänhet och om du har två redan och köper till pansarmalar (vilket du borde) så blir det rätt fullt på botten.

Sedan ska man inte lyssna såå noga på affärsinnehavare, de är ju ute efter att sälja... så det klart felet beror på att du har för lite fisk, då måste du ju köpa mer [;)]

Mvh. Martin
#5 - 31 augusti 2004 13:14
mm det e klart men fler neon tänkte jag köpa sedan kanske fler honor så det blir 2-3 honor per hane han verkar ju stressa ijäl dem..

Annons