[QUOTE=Tant Nancy]
haha var kommer de sluta egentligen http://www.zpet.se/forum/images/smilies/wink.gif
Förhoppningsvis slutar det med en lokal, eller så växer det en över huvudet och man ledsnar och lägger ner *hmmm, undrar om någon tror på det senare*[/QUOTE]
I tidernas begynnelse så hade jag också akvarierna hemma - men när antalet liter började överstiga 5.000 allt för mycket så blev det en lokal, som följdes av en ny lokal, som blev en ny lokal, som blev en affär, en ny affär, ytterligare en ny affär och slutligen ytterligare en och där hade jag cirka 400 akvarier som innehöll mer än 100.000 liter vatten innan jag tog mitt förnuft till fånga (för ca. 15 år sen) och började trappa ner, snart är jag nog helt avvand eftersom jag nu säljer ut det sista akvarierna. Fast å andra sidan så har jag redan gjort plats för några helt nya akvarier till hösten så helt avand blir man nog aldrig:p
Så det är tufft att bli av med akvariesmittan och AA (Anonyma akvarister) har säkert många medlemmar.
Tror nog inte det växer dig över huvudet - du verkar stå stadigt på jorden och har säkert mer förstånd än jag haft:D