Kan jag kan alla...

#1 - 2 april 2008 20:04
... med lite hjälp dock.
HAr väl haft mitt lilla 37l AN igång i 6 månader eller nåt. Och det rullar på fint. (enligt mig själv) Hade lite trubbel när jag va på semester och värmen slogs av i huset. erimiter/sniglar och en clown överlevde den persen. + en Green Striped Mushroom har det visat sig. Fick tag på en liten liten som satt på ett skal innan jag åkte. Och nu har det blommat ut igen... har inte köpt till något på ett bra tag efter det för att vara säker på att allt va lugnt och att jag själv skulle börja tro på det igen. Men nu har jag börjat fylla på det igen.

Mina kunskaper innom salt va noll och ingenting när jag köpte det. Och inom sötvatten va det inte heller mycket att skryta om. Har sett att det finns några här som är osäkra på om dom klarar av salt. och jag tror nog ni grejar det. Jag fick mycket hjälp här av alla glada... och Lasse... ;) för visst dök det upp en del frågetecken och konstigheter. Men aldrig nåt panikläge som Lasse kallar dom.
Prova ni kommer inte ångra er.

Lägger in en lite filmsnutt på mitt kar så fort den laddats upp.
#2 - 2 april 2008 20:10
#3 - 3 april 2008 16:28
Måste hålla med jag visste inte mycket alls om varken sött eller salt men det har än så länge visat sig gå bra. Och har man väl börjat med salt så vill man bara göra om sitt andra kar till salt också. Där finns så mycket mer roligt till salt (tycker jag).

MVH /Tobias
#4 - 3 april 2008 18:41
Måste hålla med jag visste inte mycket alls om varken sött eller salt men det har än så länge visat sig gå bra. Och har man väl börjat med salt så vill man bara göra om sitt andra kar till salt också. Där finns så mycket mer roligt till salt (tycker jag).

MVH /Tobias

Jo jag va ju inne på att göra om mitt stora oxå... men så sålde jag det istället då jag ska renovera och det hade fått stått tomt för länge... men jag tittar och funderar på vad det ska bli sen. För en sak är säkert och det är att det kommer landa ett större saltkar här hemma sen. det är lite jobbigt att välja vad man ska köra bara.
#5 - 3 april 2008 19:49
Samma sak här, jag vill ha ett riktigt stort kar en dag, men så måste man ju först slåss lite med sambon här hemma. Men min vilja kommer att gå igenom. "Inget är omöjligt frågan är bara hur lång tid det tar"

MVH /Tobias

Annons