Kan inte logga ut

#1 - 9 juni 2003 08:40
Jag kan inte logga ut mig. Varför?

Min sambo, Matrix kan därför inte logga in och skriva inlägg. Han är lite sur för det. Och han vill inte använda min alias.

Hjälp oss

Mvh
//Laura
#2 - 9 juni 2003 13:00
Är det någon mer än jag som inte kan logga ut eller är det bara jag som har det problemet?

Mvh
//Laura
#3 - 9 juni 2003 13:02
Det är likadant för mig.
#4 - 9 juni 2003 13:07
mrsonk, det är säkert inget problem för dig. Du verkar ju vara inloggad jämt (till stor hjälp och glädje för många). ;-)

Mvh
//Laura
#5 - 9 juni 2003 13:09
Förresten, tack för att du bekräftade.

Mvh
//laura
#6 - 9 juni 2003 13:23
He he, helt rätt. Tänkte skriva att jag inte hittade något problem men att jag inte kunde logga ut. Tack.
#7 - 9 juni 2003 16:24
Vad ni kan göra tills jag fixat felet är att radera cookies i webbläsaren. Ni blir då utloggade.
#8 - 9 juni 2003 17:18
Jag försökte med att radera endast cookien *www.zoopet* men det hjälpte inte.

Mvh
//Laura
#9 - 9 juni 2003 18:34
Anledningen kan vara att jag fick ändra behörighetsystemet för Zoopet. Istället för en cookie som gäller hela forumet gäller den nu hela siten. Finns den gamla kvar på datorn har man garanterat problem med att logga in. Om du inte vill radera alla cookies leta efter www.backtonature också.
#10 - 9 juni 2003 21:01
Jag hittade ingen cookie med det namnet, kanske beroende på att jag för en vecka sedan bytte ut min gamla dator mot en ny superburk.:-)

Men efter att ha letat en stund upptäckte jag två filer som hette enbart *forum2* och *forum2(1)*. När jag kollade deras innehåll upptäckte jag att de var cookies för Stonehouse, forum, Zoopet. com. Jag tog bort dem och så blev jag utloggad.:-)

Men nu loggade jag så klart in mig igen. Bra att man inte behövde ta bort alla cookies.

Mvh
//Laura
#11 - 10 juni 2003 07:05
Tjoho. Där kanske vi har lösningen. Kan ni andra som haft problem kolla också?

Annons