Kan inte logga in!

#1 - 6 januari 2005 15:34
När jag ska logga in så händer det ingenting. JAg skriver in användarnamn och lösenord men ingenting händer.
Vad ska jag göra?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 6 januari 2005 15:46
[QUOTE=Amalia]När jag ska logga in så händer det ingenting. JAg skriver in användarnamn och lösenord men ingenting händer.
Vad ska jag göra?[/QUOTE]Om du inte redan är inloggad så kan du inte skriva ovanstående inlägg - så anledningen till att du inte kan logga in är att du först måste logga ut innan du kan logga in.
Man måste först ha gått ut genom dörren innan man kan gå in genom den:confused:
#3 - 6 januari 2005 15:52
Jag hade fixat så att jag var inloggad när jag skrev medelandet. De hände 2 gånger att jag inte kunde logga in efter att jag lämnat sidan. Så när de ej gick att logga in klickade jag på rutan "har glömt användarnamn/lösenord" och då fick jag ett nytt lösenord och då kunde jag logga in.

Kan problemet bero på att jag ej klickade på "logga ut" innan jag lämnade sidan?
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 6 januari 2005 15:58
[QUOTE=Amalia]Jag hade fixat så att jag var inloggad när jag skrev medelandet. De hände 2 gånger att jag inte kunde logga in efter att jag lämnat sidan. Så när de ej gick att logga in klickade jag på rutan "har glömt användarnamn/lösenord" och då fick jag ett nytt lösenord och då kunde jag logga in.

Kan problemet bero på att jag ej klickade på "logga ut" innan jag lämnade sidan?[/QUOTE]Nej man behöver inte logga ut om man lämnar sidan - själv loggar jag aldrig ut.
Var loggar du in - det är bara i forumet du kan logga in - inte på Första sidan.
#5 - 6 januari 2005 16:10
De är en liten ruta ovanför forumet. men när jag klickar på logga ut, så står at att alla mina cookies tas bort. Kan de vara felet?
De är lite jobbigt att varje gång jag lämnar sidan behöva skicka efter ett nytt lösenord.
Finns de något jag klan göra åt de? eller ska jag registrera om mig?

Annons