kamphane struntar i hona och vise versa.

#1 - 13 augusti 2005 21:01
Köpte för ett par veckor sedan en hona till min kamphane. Men de struntar fullkomligt i varandra. Varför? Vanligt?. Har haft hanen i ca 6 mån.
#2 - 14 augusti 2005 18:33
[QUOTE=jny]Köpte för ett par veckor sedan en hona till min kamphane. Men de struntar fullkomligt i varandra. Varför? Vanligt?. Har haft hanen i ca 6 mån.[/QUOTE]

Vad vill du han ska göra då ? ..jaga henne el ? ...man brukar ju köpa några st honor ifall man ska ha dom i ett kar för att dom inte just ska jaga varann. El vill du dom ska para sej ?
#3 - 14 augusti 2005 18:51
Klart det är kul om de får yngel, men trodde nog att de skulle liksom simma tillsammans. Som guppysarna etc. Inte... vet jag. Frågan blev nog lite dum, men ibland är det svårt att förklara i skrift.
#4 - 15 augusti 2005 09:15
[QUOTE=jny]Klart det är kul om de får yngel, men trodde nog att de skulle liksom simma tillsammans. Som guppysarna etc. Inte... vet jag. Frågan blev nog lite dum, men ibland är det svårt att förklara i skrift.[/QUOTE]

Mjodå :p

ska dom para sej så gäller ju helt andra omständigheter än att ha dom simmande i ett vanligt sällskapskar...

Tror inte dom simmar tillsammans direkt...ja hade 8st honor å 1st hane som inte ens luktade på varann...

Annons