solbacka skrev:Läste det också idag i tidningen. Men så aggressiva är de ju inte :( Jag och fler här på zoopet har ju haft kampfisk hane och hona tillsammans. I tidningen så stod det att de bara kunde vara tillsammans en kort tid under parning...
Men de har rätt att de inte blir så gamla..
stene skrev:Nu är det dags nu ska Kampfisken sten ifrån Eslöv få en partner:D han har nåt år på nacken så det är dags att han framställer några yngel till hotellet detta kommer att ske under bevakning för VD-en han tror att dem äter upp varandra.Det är väl en hona och en hane inte en hane hane får man hoppas:D nåll koll
Inte jag STEN STENSSON STEN I ESLÖV som har en kampfisk inte jag hade aldrig kunnat tänkt mig att ha en kampfisk ,som jag skrev trodde Chefen där att dem kunde äta upp varandra. Då jag sade noll koll vad han menade.Thomas&Anna skrev:Om det är en hona och hane kommer dom inte äta upp varndra men det är bättre om du stoppar i ett par honor, så slipper den ensamma honan bli så jagad...
Anna!!
Ja precis:)solbacka skrev:Hmm i kvällsposten kallade de kampfisken för guldfisk :( De har bra koll :)
Guldfiskar har ju du stene så du skulle ju kunna ha kampfisk också, amatörer kan ju inte se skillnad :D
Hon liknar sin pappa ju:Dsolbacka skrev:Gullig baby, stene :)
Tänkte inte på det vid tillfället först när du skrev inlägget så tändes en lampa för mig total hjärnsläpp hos mig:Dannika&isak skrev:kul att ditt nick är stene också, förvirringen är total! hehe
LakritsMix skrev:[COLOR=red]Nu var det dags igen:[/COLOR] http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,989496,00.html
[COLOR=blue]"Sonen måste växa till sig i några veckor innan han får bo med pappa igen. Någon dotter är det inte tal om.[/COLOR]
[COLOR=blue] Nej, jag har tänkt mig en son. Sten den yngre, säger Bo Broman."[/COLOR]
[COLOR=red]Vad lyckat!!!!;) Eller inte!!! [/COLOR]
Sten eller Hotellet:DLakritsMix skrev:Kanon...smart drag!!! Dom verkar inte ha mycket vett nån av dom....
LakritsMix skrev::confused: Hmm reporten och Sten(inte fisken):D
Det börjar bli rena soppan tycker jag:D :D måste bero på namnet helt klart:)Kjell Fohrman skrev:Kampfisken Sten på tapeten igen http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1044897,00.html