Juwel stone bakgrund

#1 - 20 februari 2008 19:26
Någon som vet om denna går att få tag i här i Sverige? http://www.biorb-aquariums.ashopcommerce.co.uk/p/438803/juwel-stone---granite-background-.html

Dessa bakgrunder finns ju med i juwels broschyr, men inte på deras hemsida. Tycker att de ser intressanta ut.
#2 - 20 februari 2008 19:28
Inka skrev:
Någon som vet om denna går att få tag i här i Sverige? http://www.biorb-aquariums.ashopcommerce.co.uk/p/438803/juwel-stone---granite-background-.html

Dessa bakgrunder finns ju med i juwels broschyr, men inte på deras hemsida. Tycker att de ser intressanta ut.

Tror mig ha sett dem på hornbach i göteborg...! Starkt för mig det...
Hör av dig om du vill att jag ska kolla...!

Mvh

Stefan
#3 - 20 februari 2008 19:38
Såg dom inte där i helgen, dock finns dom med i deras katalog vid akvarieavdelningen, om jag inte är helt ute på vift...
Har dock inte kommit mig för att fråga om dom... än.
#4 - 20 februari 2008 19:40
Trollsvans skrev:
Såg dom inte där i helgen, dock finns dom med i deras katalog vid akvarieavdelningen, om jag inte är helt ute på vift...

Har dock inte kommit mig för att fråga om dom... än.

Kanske bara är den helt platta de har inne? Tycker iofs att jag har sett även denna versionen...!
Guest
#5 - 20 februari 2008 21:40
Stew skrev:
Kanske bara är den helt platta de har inne? Tycker iofs att jag har sett även denna versionen...!

Det stämmer nog, jag har sett den i Malmö, så de lagu för den iallafall.
#6 - 21 februari 2008 07:22
Stew skrev:

Har bara sett de vanliga bakgrunderna, dels den med trädet på, dels den med bara "sten", och dels den svarta "randiga" bakgrunden.

Den där stenbakgrunden då, är den nå snygg irl, eller är det bara fina katalogbilder?
#7 - 21 februari 2008 10:36
Hade varit kul att höra om någon sett den... om den verkligen ser bra ut. Satt och kollade på PWSS men där finns bara den svarta med barkstruktur, root och rock-varianterna...
Jag antar att om denna bakgrund finns ute i någon butik någonstans så är den inte svår att få hem hit heller... men som sagt, om någon sett denna variant så skriv gärna hur den verkar se ut irl!
Guest
#8 - 21 februari 2008 13:28
Jo jag hade ju sett den. Tyckte inte den var så snygg nej.
Men det handlar ju lite om tycke o smak med..
#9 - 21 februari 2008 13:57
Undrar om det blir samma fula skarvar som till den där svarta barkbakgrunden... Har den i mitt 350-liters hörnakvarium... den följde med karet och jag har tänkt ett antal gånger att jag ska göra en helrenovering och få ut den där bakgrunden som panaquen har gnagt rejält på...
Fast jag vet ju inte om skarvarna beror mest på dålig montering från början förstås...
I vilket fall som helst så såg den där Juwel-bakgrunden rätt lovande ut på liten bild men när jag såg den lite uppförstorad ser den sämre ut...
Du kan alltså ha rätt i att den inte är så snygg, Anette... :P

Annons