Juwel rio 300 (350 l) från tyskland?

#1 - 23 september 2012 19:01
eftersom man har sett att det är mycket billigare i tyskland:p hade man tänkt att beställa där ifrån, några nackdelar?:confused:
Jag vill ha ett svart och behöver också hjälp med dem billigaste sidorna.:d
#2 - 23 september 2012 19:22
Nackdelarna är väl alltid de uppenbara, dvs om det skulle vara något problem med varan. Annars är ju produkten densamma oavsett var du köper den? :)
#3 - 23 september 2012 20:09
Det kostar att frakta oxå!
#4 - 23 september 2012 21:06
Skrev till Aquaristic.net i Augusti och frågade om just Juwel Rio 300. Kom fram till att det vore billigare och enklare att köpa karet hos en större akvarieaffär i närheten, där skulle de bara ha 5500 för det. Här är iaf konversationen med Aquaristic.net och mig. :)

[FONT=arial]Hello![/FONT][FONT=arial]

[/FONT]

[FONT=arial]I'm interested in buying a Juwel Rio 300 with a cabinet from you. I do, however, wish to know how much the shipping would cost me before I order anything. I live outside of Stockholm in Sweden, see full adress below. And if the aquarium would arrive in shards, would you compensate the aquarium for me? It'd be tough luck to find such an investment broken on arrival. Thank you![/FONT]

[FONT=arial]

[/FONT]

[FONT=arial]Best regards,[/FONT]

[FONT=arial]Karl Holm[/FONT]

[FONT=arial]Hello,[/FONT]

[FONT=arial]shipping cost 105 eur.[/FONT]

[FONT=arial]You simply have to check the aquarium before you sign the papers, the[/FONT]

[FONT=arial]shipping is insured, but when you sign all ok, then its problematic to[/FONT]

[FONT=arial]claim afterwards a damage.[/FONT]

[FONT=arial]Best regards[/FONT]

[FONT=arial]Harald Lukasch[/FONT]
#5 - 5 oktober 2012 17:16
Ungefär hur mycket kostar det? Vill inte ge mina personavgifter men ändå veta frakten på denna sida:http://zoo-angeln-teich.de/Aquaristik/Meerwasseraquaristik/Juwel-Aquarienkombination-RIO-300-Ausfuehrung-Schwarz::3547.html
#6 - 5 oktober 2012 17:17
gå in på ''Versandkosten''

Annons