juvelbakgrund

#1 - 21 augusti 2006 16:11
juvel har nu nån ny bakgrund som heter root 600,den ser fin ut. Finns det nån som har den? jag tänkte köpa den eller bakgrunden rock. Vilken tycker ni?http://www.juwel-aquarium.de/en/dekoration43.htm
#2 - 21 augusti 2006 16:22
Har den inte, men skulle kunna tänka mig köpa den till mitt Juwelakvarium. Vet du vad den kostar?
#3 - 21 augusti 2006 16:25
Bakgrunden root vet jag inget om men vi har rock i ett kar och den är inte snygg,hade vetat detta innan så hade vi aldrig skaffat denna.Det är fula skarvar mellan bitarna inte speciellt snyggt.Lägg hellre lite mer pengar på någon annan bakgrund.
#4 - 21 augusti 2006 16:59
[quote=becky_be]Har den inte, men skulle kunna tänka mig köpa den till mitt Juwelakvarium. Vet du vad den kostar?[/quote] jag frågade vad den kostade men fick inte riktigt klart för mig vilken av dom det var,drygt600 sa han för en bit,kanske var det för båda bakgrunderna,men man måste väll ha 2-3 st moduler så det blir över tusen kronor iallafall
#5 - 21 augusti 2006 17:02
[quote=Thomas&Anna]Bakgrunden root vet jag inget om men vi har rock i ett kar och den är inte snygg,hade vetat detta innan så hade vi aldrig skaffat denna.Det är fula skarvar mellan bitarna inte speciellt snyggt.Lägg hellre lite mer pengar på någon annan bakgrund.[/quote] hmm..ja det är inget kul med skarvar,jag skulle få hjälp av affären och sätta dit den,för själv kan jag inte.Hoppas det blir bra i mitt fall,vad jag än väljer,trist för dig att du inte är nöjd.
#6 - 21 augusti 2006 18:56
[quote=Hella2]hmm..ja det är inget kul med skarvar,jag skulle få hjälp av affären och sätta dit den,för själv kan jag inte.Hoppas det blir bra i mitt fall,vad jag än väljer,trist för dig att du inte är nöjd.[/quote]

Det skall bli spännade och se hur man får bort skarvarna då det inte är mönsterpassning sen kan även nyansen skilja väldigt mycket.Du får lägga ut ett kort när all är klart.

Thomas
#7 - 21 augusti 2006 18:57
[quote=Thomas&Anna]Det skall bli spännade och se hur man får bort skarvarna då det inte är mönsterpassning sen kan även nyansen skilja väldigt mycket.Du får lägga ut ett kort när all är klart.

Thomas[/quote] ja det måste jag göra om jag kan,annars får jag be om hjälp:)
#8 - 21 augusti 2006 18:59
har precis installerat juwel rock bakgrund i mitt 400l kar.. som sagt så är det inte så snyggt med skarvarna men annars tycker ja att den är ganska fin.. på dom flesta ställena kostar dom mellan 500-700kr biten,, behövs 3st till mitt kar,, men ja´vet ett ställe där dom kostar 349kr biten + att ja får 10% rabatt oxå , så ja va bara tvungen o köpa
#9 - 22 augusti 2006 01:18
[quote=andreassofus]har precis installerat juwel rock bakgrund i mitt 400l kar.. som sagt så är det inte så snyggt med skarvarna men annars tycker ja att den är ganska fin.. på dom flesta ställena kostar dom mellan 500-700kr biten,, behövs 3st till mitt kar,, men ja´vet ett ställe där dom kostar 349kr biten + att ja får 10% rabatt oxå , så ja va bara tvungen o köpa[/quote] ja detta var vekligen svårt att välja,det lutar lite åt rooten hållet.

Annons