Håller man på att starta upp ett akvarium i programmet Förkväll som just nu i denna stund pågår för den som är intresserad...
/zenon
admin skrev:
admin skrev:
Kjell Fohrman skrev:Bra att det "lobbas" lite för akvarium i TV. Ola är också en väldigt duktig akvarist så det som sägs är också vettigt (även om jag kanske inte riktigt håller med om allt).
Kul:D
Marnat skrev:Jag tycker väl dock att det känns som lite overkill med 2x golden nuggets i ett 240-250L akvarie O.o
Kjell Fohrman skrev:
Ett extra plus också att det finns med en väldigt bra bok på listan över akvarieprylar[:o];)
Det är väl inget som är ett "måste"precis som du säger,men vad han vill förmedla skulle jag tro är att varje fisk gör sin nytta i karet och det tyckar jag ialla fall är bra att framföra till den mindre hängivna akvaristenåheim skrev:Synd att han späder på myten att man "måste" ha sugmalar i sitt akvarium, för det är nonsens!! Hade förövrigt varit helt sjukt roligt om de hade flygit in Takashi amano för en riktig lektion i aquascaping;) lr möjligen oliver knott...
åheim skrev:Synd att han späder på myten att man "måste" ha sugmalar i sitt akvarium, för det är nonsens!! Hade förövrigt varit helt sjukt roligt om de hade flygit in Takashi amano för en riktig lektion i aquascaping;) lr möjligen oliver knott...