jisses, fiskar på hjärnan?

#1 - 17 september 2003 20:24
Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv idag när jag slet mig från Zoopet för att gå och fika med en kompis. Slängde en blick på tårtorna. Såg att det stod "Paroontårta". Hmm - nä, pärontårta står det visst. Sedan såg jag en skylt där det står "Citrontetra". Nehe - citrontårta stod det visst. Man börjar bli mer än lovligt.... ;)
#2 - 17 september 2003 20:36
Ursprungligen skickat av alie

Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv idag när jag slet mig från Zoopet för att gå och fika med en kompis. Slängde en blick på tårtorna. Såg att det stod "Paroontårta". Hmm - nä, pärontårta står det visst. Sedan såg jag en skylt där det står "Citrontetra". Nehe - citrontårta stod det visst. Man börjar bli mer än lovligt.... ;)

haha! Behöver du hjälp [:-92]
#3 - 17 september 2003 20:44
haha, har inte hänt mig (än) =)
däremot att tankarna försvinner bort till akvarium och fiskar under tråkiga föreläsningar har ju hänt..=)
#4 - 17 september 2003 21:12
Jag får nog lov att hålla med Smurfmats !
Det händer ofta att tanken vandrar iväg...
Speciellt vad man kan ändra på i baljan för att det ska se snyggare ut vilka fiskar man kan lägga till de man redan har osv....

Men nog är det väl en rolig/fin hobby man har !
#5 - 17 september 2003 21:18
Alltså, det är ju så himla roligt att överhuvudtaget vara passionerad/intresserad av något. Tillfredsställande. Tycker synd om de människor som inte har några hobbies. Typ: "festa och kompisar".
#6 - 17 september 2003 21:24
Är inte "festa och kompisar" också en hobby?

Visst fascinerar hobbyn så man nästan äta upp av den ibland...(frugan påminner mig som oftast att det finns ett liv utanför akvariet, ciklid.se och zoopet.com - men jag betvivlar)[:-100]
#7 - 17 september 2003 21:34
Mina vänner ser jag inte som en hobby, utan som ett liv (kanske). Dock kanske de undrar lite när jag asgarvar åt mig själv på fiket och mumlar "paroontårta".

#8 - 17 september 2003 21:48
hahaha! njaee, det har faktiskt inte hänt mig... men jag betvivlar starkt att du är ensam. [:)]
#9 - 17 september 2003 21:55
du är inte ensam kan jag säga.. alie =)
jag drömde 2 nätter i rad om att jag ändrade om inredningen i mitt kar =)

Annons