jävligt moget kjell...!!

#1 - 14 oktober 2004 10:02
Vad har du för problem med att en tråd uppdateras en gång i timmen en förmiddag??

#2 - 14 oktober 2004 10:03
Du kanske skulle förklara för oss dödliga om vad det handlar om hehe, annars kan du ju mjejla Kjell :)

//Marcus
#3 - 14 oktober 2004 10:03
Vilken tråd? [:-20]
#4 - 14 oktober 2004 10:05
ville få tag på tropfrog så jag skrev en tråd att han skulle kontakta mig och för att han skulle se den tråden som låg i övrigt så uppdaterad jag och en annan person den tråden 3 gånger på en typ 4 timmar.

Vilket kjell sen tog bort hela tråden för den var uppdaterad..
Fråga mig inte varför..
#5 - 14 oktober 2004 10:08
Finns inget jobbigare än när någon "bumpar" jag brydde mig inte om att kommentera det eftersom jag visste att Kjell skulle ta bort tråden.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 14 oktober 2004 10:09
1/ Köp och Sälj kontakter har inte i forumet att göra
2/ I detta fall kunde det kanske varit OK en gång . men att gång på gång uppdatera samma inlägg är inte accepetabelt.
#7 - 14 oktober 2004 10:14
Ärligt, varför ionte gå in på Tropfrogs profil här å maila honom din jobbmail eller ditt telefonnummer där han kan nå dig??
Att uppdatera sitt foruminlägg massa gånger samma dag är ohyfsat. Har man något mera att tillföra skriver man det..
#8 - 14 oktober 2004 10:16
Bra gjort Kjell, vi är många som uppskattar allt jobb du lägger ner på att försöka hålla någorlunda nivå på forumet!
#9 - 14 oktober 2004 10:20
Kjell vs Spijer 1-0
#10 - 14 oktober 2004 10:21
handlade om en gång i timmen.. !!

fuck it, tappade lusten nu.
skiter i det helt istället.

#11 - 14 oktober 2004 10:36
Hur farligt är det att han uppar en tråd några gånger???
Personligen så får han göra det hur många gånger som helst, vet hur jobbigt det är när man verkligen behöver få tag på någon och man inte får det!
#12 - 14 oktober 2004 10:39
Tycker det är sunt förnuft att inte hålla på och bumpa eller "uppa" en tråd som denna som bara rör 2 personer privat.

För de som inte vet vad bumping är: http://www.susning.nu/susning.fcgi?action=browse&id=Bumpning&oldid=Bump

#13 - 14 oktober 2004 10:47
Kjell bestämmer!! That's it ! Inget att snacka om. Fundera en stund på var det skulle leda om man tillät sådant som den här tråden handlar om.

För forumet som sådant är det ju rent livsfarligt, städa på bara!

Mvh Jari
#14 - 14 oktober 2004 11:09
Visst, det kanske inte är så farligt om en person bumpar en tråd två gånger men om alla medlemmar på Zoopet gör det så kommer hela forumet snart bestå av bara bump..
#15 - 14 oktober 2004 12:14
Finns de forum som inte tillåter ens en enda bumpning ty då låses tråden omedelbums. Jag ser faktiskt inget skäl till att hålla på och bumpa sin tråd, speciellt om det rör två individer som troligtvis kan ha kontakt på annat sätt.

/J
#16 - 14 oktober 2004 12:30
Jag tycker Kjell gjorde helt rätt. Jag är också smått irriterad över dessa ämnen där man endast eftersöker svar från en person (pga dennes dokumenterade skicklighet) när man kan sända email och fråga personen direkt istället.

Jag vet inte Spijers inlägg, men rent generellt så tycker jag att man får maila om man vill ha ett specifikt svar ifrån en person.

Man behöver inte hålla på att uppdatera heller då den person som man kanske eftersöker kommer att se ämnet när han loggar på igen...
#17 - 14 oktober 2004 13:01
Skitsamma..

Nu var det så här att jag hade svarat honom på ett mail igår ang ett filter köp och var tvungen att få ett svar på förmiddagen idag. Nu blev det inte så så det är för sent i vilket fall. Och det är mer troligt att han kollar här än sin mail på så kort varsel.

Dessutom så stod det klart och tydligt i trådens rubrik vad den innehöll så det var ingen som behövde klicka på den av misstag. Ingen hade stört sig av den om inte herr kjell hade lagt sig i.

Tricella: Det handlade inte om det.

Hade varit en helt annan sak om jag frågat om något och sen bumpat för att få fler svar. Tycker det här är en helt onödig diskussion. Det är mer störande när ni bumpar den här tråden..

ohh just det.. BUMP !!!
#18 - 14 oktober 2004 13:56
HAHAHA klockrent Spijer..... Spijer-Forumet 10-0 ::):):):)
Kjell Fohrman
Administrator
#19 - 14 oktober 2004 14:04
Uppenbarligen verkar en del tro att detta är någon slags lekstuga. Jag har förklarat vilka regler som gäller här (ävem mailat spijer detta) - acceptera det eller strunta i det.
Struntar man i gällande regaler så är man inte välkommen här - så enkelt är det.
Stänger nu av denna tråd eftersom alla har fått sagt sitt.

Annons