Jätteproblem.. efter uppdatering..

#1 - 6 april 2008 16:09
varje dag denna vecka så har inte Zoopet funkat för mig lverhuvud taget på min mammas dator, jag får upp "zoopet är avstängt" sidan och alla mina kompisar kommer in... och jag kom in först nu när jag e hemma hos min farsa..
den fuknar inte i internet explorer eller mozilla...... och jag har ingen aning om vad det kan vara, jag har rensat cookies Temporary files Etc etc...
admin
Christian Alfredsson
#2 - 6 april 2008 18:28
Skriv in http://91.123.196.16 så kommer du garanterat till rätt server oavsett cache. Kanske löser det upp det?
#3 - 6 april 2008 18:30
ska testa imorrn
QardinalE
#4 - 9 april 2008 10:43
Utloggning

Jag har snarare problem med att jag inte blir utloggad trots att jag trycker på utloggning och svarar att jag vill logga ut.
Trots det nästa gång jag trycker på min Zoopetlänk och får fram huvudsidan så är jag redan inloggad:confused:. Iofs är det ju en fördel som man inte lider av:).
Man är inne direkt även på natten när man ändå inte kan sova, sammanhängande i ett streck:(. Då är det kanonbra att Zoopet finns:)
admin
Christian Alfredsson
#5 - 9 april 2008 16:15
Det är en cookie som ligger kvar i din dator som gör att du inte är utloggad.
QardinalE
#6 - 9 april 2008 17:50
Ok, ska prova med att rensa cookisen "manuellt" så att säga.
#7 - 13 april 2008 16:57
Hmm ROutern verkade ha cache som Vägrade visa Något annat än den sidan.. funkar nu när jag resetat routern och tagit bort Ip filtrering..

Annons