Jäkligt kul fotbollsmatch

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 5 september 2009 20:36
Äntligen fick vi se en match där hela laget verkligen kämpade ända in i kaklet (som det jämt brukar tjatas om, men denna gång stämde det).

Bäst på plan tyckte jag att Elmander, Holmen och Källström var och det är ju lite extra kul för att dessa sjävlutnämnda "experter" verkligen dissade dom innan matchen - men hela laget var riktigt bra:d
#2 - 5 september 2009 20:49
Ja det var underhållande, fast jag hade gett upp i slutet, Sverige vinner sällan på straffar, efter alla chanser så blir det ett riktigt turmål men dom räknas med:)
#3 - 5 september 2009 20:54
Jäkligt kul var ordet :D:D:D!
#4 - 5 september 2009 20:56
Har det varit fotboll har ni inte vatten o byta :D
#5 - 5 september 2009 21:08
Blir förhoppningsvis en ny dag i morgon :)...
Bilagor:
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 5 september 2009 21:29
kaj.p skrev:
Har det varit fotboll har ni inte vatten o byta :D

Vi har inte fiskar som skitar ner så mycket som dina:d
#7 - 5 september 2009 21:37
Vi har inte fiskar som skitar ner så mycket som dina:d

haha touchee [:D]
#8 - 5 september 2009 21:44
Zlatan Är kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!!
#9 - 6 september 2009 06:34
Efter att ha slagit på tv i 93minuten efter man hämtade tantan på Stationen i går kväll,så stod det 1-1 jaha som vanligt då tänker man ,och i den vevan får Ibra bollen och gör mål man tror fan inte sina ögon,och sen att Danmark får kryssar mot Portugal kan det bli en bättre Lördag???
#10 - 6 september 2009 06:41
Fick samtal från Ungern i samband med straffen, tror ni jag tyckte det var kul att ringa tillbaka efter Elm´s passning till Slatan :d
Fattade aldrig riktigt att matchen var slut eftersom Ungrarna aldrig gjorde någon avspark efter målet.
#11 - 6 september 2009 11:43
jo fy fasen!
Aldrig har humöret ändrats så mycket på så få sekunder!
Men egentligen borde vi missa vm.. vi har ju inte där o göra... missar vi kanske vi lär oss...
#12 - 9 september 2009 19:19
Idag var det inte lika roligt. Dessutom leder Danmark över Albanien.
Kjell Fohrman
Administrator
#13 - 9 september 2009 19:28
Micke skrev:
Idag var det inte lika roligt. Dessutom leder Danmark över Albanien.

Nej - det var bedrövligt, de borde ha bytt alla 11 på planen.
Fast uppriktigt sagt så vore väl det bästa om Danmark vinner - då är väl dom klara och har inget att spela för och Sverige har lite större chans mot dom.
#14 - 9 september 2009 19:40
Fast uppriktigt sagt så vore väl det bästa om Danmark vinner - då är väl dom klara och har inget att spela för och Sverige har lite större chans mot dom.
Om man tror att Sverige har något att hämta i ett Play off så kan det mycket väl vara så, men jag tror att Sverige kan få problem där. Nu leder Portugal också i Budapest.
#15 - 10 september 2009 17:47
Nej - det var bedrövligt, de borde ha bytt alla 11 på planen.

du menar svenska laget:d eller
janne
#16 - 10 september 2009 17:53

janne

Nej det danska, 1 - 1 i Tirana övertygar inte:D
#17 - 10 september 2009 18:05
Guy Palm skrev:
Nej det danska, 1 - 1 i Tirana övertygar inte:D

läs mickes inläg:p
Kjell Fohrman
Administrator
#18 - 10 september 2009 18:14

janne

Nej jag menar det danska laget - hade dom vunnit mot Albanien hade dom inte haft så mycket att spela för mot Sverige och Sverige hade kunnat vinna mot dom. Nu måste Sverige vinna både mor Danmark och Albanien för att ens bli tvåa - etta lär inte Sverige bli om inte en ny dansk fylltratt springer in på planen och stoppar matchen så att Sverige förklaras som segrare med 3-0. Då har Sverige en chans att komma ikapp vad gäller målskillnaden.
#19 - 10 september 2009 18:24
Nej jag menar det danska laget - hade dom vunnit mot Albanien hade dom inte haft så mycket att spela för mot Sverige och Sverige hade kunnat vinna mot dom. Nu måste Sverige vinna både mor Danmark och Albanien för att ens bli tvåa - etta lär inte Sverige bli om inte en ny dansk fylltratt springer in på planen och stoppar matchen så att Sverige förklaras som segrare med 3-0. Då har Sverige en chans att komma ikapp vad gäller målskillnaden.

låtom oss alla bidra till fonden för att fylla till 3-4 danskar (mer än vad de kan själva då) och ge dom löftet att det är fri öl i en vecka till den eller de som ger en domare en dansk skalle.......

[SIZE=1](see the irony please)[/SIZE]

Annons