[list=1]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Vad ska jag göra? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]I akvariet har jag neontetror, sorgmanteltetror och blackmoly. Ska jag flytta på någon fisk. [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Hur låg tid tar det innan dom kläks? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Hur gör jag med vatten byten under tiden? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Är det vanligt att dom lyckas få fram yngel första gången? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Vad kan jag göra för att skydda dom? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Åker bort fyra dar. Vad kan jag säga till min bror att han ska göra? [/color][/size][/font]
[*][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Är det svårt att lyckas med skalar yngel?[/color][/size][/font]
[/list][font=Comic Sans MS][size=3][color=magenta]Många frågor blev det men har säkert missat flera viktiga frågor. Hjälp mig!!!!!!!!![/color][/size][/font]