nu är det så att jag håller på med en av mina uppgifter. och där ska men ställa frågor till människor och jag tänkte ställa mina här. jag skulle uppskatta om nån sbarade på mina frågor. Tack på förhand.
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Standard frågor:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Kön:[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ålder:[/SIZE][/FONT][/LIST][FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Erfarenheter av matematikundervisningen i skolan:[/SIZE][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]När gick du skola (vilka år)?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur länge gick du skola (högstadiet, gymnasiet eller högre studier)?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Vad tyckte du om din matematikundervisning i skolan (dina upplevelser om hur matematiken var)?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Var din syn på matematikundervisningen densamma under hela din skoltid? [/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Vad tycker du om din matematikundervisning i skolan nu i efterhand?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Kan hur du betedde dig påverkat din syn på din skolgång?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur var dina betyg?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur var matematik undervisningen upplagd?[/SIZE][/FONT][/LIST][FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Användningen av matematik i det privata livet:[/SIZE][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur ofta använder du matematik?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Har matematik en stor inverkan på ditt liv?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Har du tillräckliga matematisk kunskap för att klara dig i ditt vardagliga liv eller känns det som du skulle vilja ha en djupare kunskap i matematiken?[/SIZE][/FONT][/LIST][FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Användningen av matematik i det egna arbetslivet:[/SIZE][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Vad är din sysselsättning?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hur används matematiken i dina dagliga sysslor?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Har du tillräckliga kunskaper för att kunna utföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Har du någon speciell matematisk utbildning för att kunna klara ditt arbete?[/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Trodde du att du skulle behöva den matematik som du nu använder när du gick i skolan?[/SIZE][/FONT][/LIST]