Jag har bett att få stiga ned från mitt uppdrag i NCS, men stannar kvar tills ny medlemsansvarig hittats. Dvs det finns en ledig position om någon är lite sugen. :D
Kanske kommer jag synas lite mer här, det visar sig.
DaRe skrev:Jag har bett att få stiga ned från mitt uppdrag i NCS, men stannar kvar tills ny medlemsansvarig hittats.
Väldigt tråkigt om detta fullföljs, jag tror NCS förlorar mycket på detta...DaRe skrev:Jag har bett att få stiga ned från mitt uppdrag i NCS, men stannar kvar tills ny medlemsansvarig hittats. Dvs det finns en ledig position om någon är lite sugen. :D
Kanske kommer jag synas lite mer här, det visar sig.
DaRe skrev:Kanske kommer jag synas lite mer här, det visar sig.
Kjell Fohrman skrev:Facebook har säkert också fördelar, men i det långa loppet är det definitivt inte bra för vare sig föreningar eller hobbyn.
Christer5 skrev:Att Facebook tagit över en hel del är väl att man där kan diskutera byten,sälj och köpes och då tas andra spörsmål upp samtidigt.
Mathias Nilsson skrev:Hur bygger du argumenteringen här?
Nästan alla har Facebook, det syns verkligen att hobbyn lever på de olika sidor som finns. Det finns ingen som helst konkret undersökning som går på din linje, i ett samhälle där kommunikationskraven ökar konstant.
Du sitter helt enkelt och antar att det är negativt, helt utan anledning. Då är Zoopet också livsfarligt för hobbyn, fast det går lite långsammare.