Jag hittar inte!!

#1 - 30 juni 2007 12:29
Hittar inte plats/funktion för att skapa ett fotoalbum och därmed kunna lägga in bilder. Jag har sökt på FAQ på "fotoalbum" och i forumet... känner mig som en idiot för alla andra kan ju?!

Hur gör man för att lägga in en bild i t ex ett dagboksinlägg? I en kommentar på forumet? På sin egen presentation? Avataren har jag hittat, det är den enda...
#2 - 30 juni 2007 12:49
Jag hittar inte heller!

Mamma Mia skrev:
Hittar inte plats/funktion för att skapa ett fotoalbum och därmed kunna lägga in bilder. Jag har sökt på FAQ på "fotoalbum" och i forumet... känner mig som en idiot för alla andra kan ju?!

Hur gör man för att lägga in en bild i t ex ett dagboksinlägg? I en kommentar på forumet? På sin egen presentation? Avataren har jag hittat, det är den enda...

[COLOR=black]För en minut sen letade jag också efter möjligheten. Hade tänkt lägga in en bild i dagboken men hittar inte inställningarna heller....:( Hittar inte heller knappen för att kunna "spara utkast" i dagboken, finns den?:confused:[/COLOR]
#3 - 30 juni 2007 21:10
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Det är lite klurigt än så länge och man måste lägga upp bilden någon annan stans förr, men det skall gå att läsa här:[/COLOR][/FONT]
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=88366&highlight=dagboken
#4 - 30 juni 2007 21:46
Haha!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Det är lite klurigt än så länge och man måste lägga upp bilden någon annan stans förr, men det skall gå att läsa här:[/COLOR][/FONT]

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=88366&highlight=dagboken

[COLOR=darkorange]Hoho! När jag läst första sidan började tårarna att rinna - rena parodin på en installation....orkar inte gå igenom hela tråden f t men tack för infot, ska testa i morgon, haha,hoho!!!![:-27][:-35][:-38][:-48][:-63][/COLOR]

[COLOR=#ff8c00]1.7.07 = Om man skriver ett inlägg i dagboken och trycker på "förhandsgranska" kommer raden för de olika alternativen upp. För bildöverföring skriver man in sin URL adress. Då man skriver i trådarna behövs inte det, där kommer "infoga bild" upp. Vet inte varför det är skillnad. :confused::confused::confused: Himmel, har jag förklarat rätt, kan lätt bli missuppfattningar då det gäller det tekniska.....:confused::confused::confused:[/COLOR]
#5 - 1 juli 2007 11:11
Jag har inga "knappar" med varken smileys eller "infoga bild". När jag skriver är det bara en enkel ruta... både här o i dagboken...? Hur kommer det sig? Jag läste igenom tråden (vilket var himla kul ;) )
#6 - 1 juli 2007 12:07
Shit!

Mamma Mia skrev:
Jag har inga "knappar" med varken smileys eller "infoga bild". När jag skriver är det bara en enkel ruta... både här o i dagboken...? Hur kommer det sig? Jag läste igenom tråden (vilket var himla kul ;) )

[COLOR=green]Nu testade jag att "förhandsgranska" ett dagboksinlägg! Fanns ingen knapp för det? Tycker mig ha sett det tidigare...shit! Jag som tänkte fortsätta med dagboken....![:-5][:-27][:-43][/COLOR]
admin
Christian Alfredsson
#7 - 1 juli 2007 19:07
Vi väntar (oerhört mycket) på en annan dagbok där man lätt slänger in bilder.

Annons