[FONT=Franklin Gothic Medium]hejsan allihopa! skrev ett väldigt långt inlägg förut, och så skulle jag förhandsgranska och sen gick jag tillbaka men då försvann allt :( hade verkligen lagt ner mycekt tid! men då ska jag väl fatta mig kort den här gången då! [/FONT]
[FONT=Franklin Gothic Medium]jag har en hamster som jag köpte i söndags. och dagen efter så tog jag ut den, och då rymde den. så jag jagade den ett tag i vardagsrummet till jag lyckades fånga den och sen in i buren! och jag vill ju lära känna min hamster så den inte är så rädd för mig och jag kan gosa med den och så, men då blir den bara rädd ! och den bor typ i rören som finns i buren. den har sina matgömmor där, och kommer aldrig ut förutom när den ska hämta mer mat ! och han är verkligen livrädd för mig nu, och nu har det ändå gått 3 dagar så jag börjar få lite panik för alla säger att man inte får vänta för länge ocskå ! och jag vet inte hur jag ska göra nu för att kunna lära känna den! och nu ser jag att min hamster sover i rören -.- de är väl inte normalt att den sover på natten kl 1? de e ju då den ska va uppe och springa m.m ! aja, jag är iaf ganska orolig för hur det kommer att bli ! plus att jag har tappat hamstern några gåner också ! ;( pch jag hörde att den kunde få inre blödningar och sånt utav de ! :S så jag måste nog åka till nån vetrinär eller nåt för att kolla upp det ! nej nu är jag väldigt trörr efter allt skrivande plus mitt misslyckande med mitt förra inlägg ! så jag hoppas att nån kan hjälpa mig ! :) kram på er :)[/FONT]