J-vla hyresvärd

#1 - 23 november 2010 09:00
Ghaaa, så fort man tänder en lampa i lägenheten sprakar högtalare o tv. o inte f-n vill dom dra jorden vettigt, nej här får man punga ut med strömspiksskydd till alla uttag om man vill ha lite livslängd på prylarna....

ville bara ha det sagt ;)
#2 - 23 november 2010 09:13
Vi har en hyresväd som är.. ..nyfiken! Hittar på en massa ursäkter för att komma in till oss och går och snokar i våra köksskåp och liknande... Det är ju också trevligt :p
#3 - 23 november 2010 09:34
hoppsan, det kan inte vara tillåtet, såvida ni inte släpper in honom [?]
#4 - 23 november 2010 09:38
Det är ju just det... Han ringer på.. "jo... nu är det så... jag har nånting... jag tänkte tala om..., men... jag tror jag måste komma in och visa..!"
#5 - 23 november 2010 09:40
kräv att han berättar vad han vill. det där är ett direkt olämpligt beteende.
Jag släpper sällan in värden om han inte har en bokad tid för att titta på något speciellt eller om jag begärd reperation av något och han vill kontrollera behovet osv.
Har han huvudnyckel?
#6 - 23 november 2010 09:45
Väldigt gammalt hus, så det finns inget sådant som en huvudnyckel, men han har en extranyckel ja. Nu är det som tur var länge sen han varit här och snokat!
#7 - 23 november 2010 09:55
creepy typ
#8 - 23 november 2010 17:56
Sätt upp en kamera och om han är inne och snokar så kan du ju anmäla honom, vet inte men du kanske måste sätta upp en skylt om att området är kameraövervakat då :P
#9 - 23 november 2010 18:12
Haha, tar ner Välkommen-skylten och byter ut den till en Kameravalvonta.. :p Kanske kan få grannarna att höja på ögonbrynen :D
#10 - 23 november 2010 18:45
Haha, när vi ändå pratar om värdar och grannar.

För någon vecka sen kom våran granne vån 1 av 3 och ville beklaga sig över vad hon hade hört....och be oss vara lite mer tystlåtna på kvällarna när vi bråkar O_O. *asg* GISSa om vi vart överaskad och generad över att hon gått till FEL granne.

R och jag har aldrig bråkat. Vi brukar skoja med varandra och prata när vi ligger i sängen innan vi ska sova, däremot våning 3 bråkar ganska flitigt och SEXAR ganska flitigt. Vaknade upp en natt av en massa stön! O_O Det pågår skumma skumma saker däruppe. och lgh är så jävla lyhörd att grannen på våning 1 hörde grannarna på våning 3's mobil surra kl 04:40 på morgonen.
#11 - 23 november 2010 18:54
Haha! :D Samma sak gäller för våra vänner, fast olika :p I etta huset har grannarna sex HELA tiden :D Spelar ingen roll när på dygnet man är och hälsar på där, det stönas och dunkas alltid... :p

Hos de andra vännerna bråkar grannarna hela tiden istället.... Inte så trevligt...
#12 - 23 november 2010 19:09
Miliimli skrev:
Haha! :D Samma sak gäller för våra vänner, fast olika :p I etta huset har grannarna sex HELA tiden :D Spelar ingen roll när på dygnet man är och hälsar på där, det stönas och dunkas alltid... :p

Hos de andra vännerna bråkar grannarna hela tiden istället.... Inte så trevligt...

kan du tänka dig min min närjag vaknar upp ur min skönhetssömn och hör massa stön. Stön från bruden och jag måste säga, FAKE!!!
så himla pinsamt liksom, man ligger och lyssnar på privata saker *skratt*
Roliga är att sambon hört de flera gånger och han tycker det är super pinsamt för han möter nästan jämnt ngn av de i trappuppgången *haha*
Nästa gång kanske man ska gå upp och knacka på och säga "rent a room" eller "du lilla flickan, vem försöker du lura? inte ens JAG går på det där" ;)
HAHAHA
#13 - 23 november 2010 19:27
Hahaha :d:d
#14 - 23 november 2010 19:42
Men sikken dålig fantasi ni har. Nästa gång så springer ni upp och ringer på tills dom öppnar. Allra bäst är att komma över en nyckel och smyga in helt enkelt. Där står ni då med filmkameran och erbjuder er att filma. Eftersom ni redan hört "akterna" så kan det ju vara kul med bilder till. Kanske slänga ut på Youtube?
#15 - 23 november 2010 19:49
påminner mej om ett skabbigt B&B hotell i england...
ojoj, vi, jag och min syrra, försökte sova, men ett nykärt kåt par knullade som galningar i rummet brevid, som var så lyhört att det lät som om dom var i vårat rumt:D
Till slut gick jag och knackade på. frågade med BRED låtsas engelska
(fejkad brittisk accent, ni vet hur kul det låter:p)
excuse me, can you be a little louder we really wanna hear EVERYTHING;)
blev ingen fortsättning på kvällens kärlekshormoner:(
Bilagor:
#16 - 23 november 2010 19:55
karrokaja skrev:
påminner mej om ett skabbigt B&B hotell i england...

ojoj, vi, jag och min syrra, försökte sova, men ett nykärt kåt par knullade som galningar i rummet brevid, som var så lyhört att det lät som om dom var i vårat rumt:D

Till slut gick jag och knackade på. frågade med BRED låtsas engelska

(fejkad brittisk accent, ni vet hur kul det låter:p)

excuse me, can you be a little louder we really wanna hear EVERYTHING;)

blev ingen fortsättning på kvällens kärlekshormoner:(

AHAHAHAHAHAH!!! DET ska jag göra ;) ;)
#17 - 20 december 2010 18:50
Icecoffee skrev:
Ghaaa, så fort man tänder en lampa i lägenheten sprakar högtalare o tv. o inte f-n vill dom dra jorden vettigt, nej här får man punga ut med strömspiksskydd till alla uttag om man vill ha lite livslängd på prylarna....

ville bara ha det sagt ;)

Lider med dig hehe!

Annons