Iphone..applikationer...

#1 - 20 februari 2010 09:00
Hej. Nu har man fastnat i Iphoneträsket.. Någon som har bra tips på
nödvändiga applikationer eller någon sida som har bra tips?
#2 - 20 februari 2010 09:37
Blocket:P..tv.nu finns massor av fina program till iphone:D
#3 - 20 februari 2010 09:44
SVT play är väldigt nödvändig i OS-tider för mig. Jag jobbar till 18 så jag hinner inte hem till sändningarna börjar, men det går att kolla på bussen hem i min iphone. Fast det går åt ungefär 200 MB data när man kollat 30-45 minuter. :D

Sedan beror det lite på vad man är intresserad av också. IMDB och SF Bio är bra om man är filmintresserad. Blocket, tv.nu och hitta.se kan vara bra att ha. Yr.no är en bra väderapplikation. Arlakökets kokbok är rätt bra att ha om man är iväg och handlar och behöver veta ingredienser till någon maträtt man tänkt laga. I spelväg använder jag mest Tap Tap Revenge 3.

Det finns helt enkelt hur mycket som helst beroende på vad man är intresserad av och vad man är beredd att betala. :)
#4 - 20 februari 2010 10:18
Man vill helst inte betala =)........ yr,blocket,hitta.tv.nu,svtplay,tv4play hade jag redan...... det man är intresserad av är sport, musik (hårdrock), akvarier och gittarrer...... men även annnat roligt är absolut av intresse.
#5 - 20 februari 2010 10:20
rick skrev:
Man vill helst inte betala =)........ yr,blocket,hitta.tv.nu,svtplay,tv4play hade jag redan...... det man är intresserad av är sport, musik (hårdrock), akvarier och gittarrer...... men även annnat roligt är absolut av intresse.

hm om du vill betala en liiten summa finns det ju massor va roliga spel bowling är kul!
#6 - 20 februari 2010 19:14
rick skrev:
Man vill helst inte betala =)........

Som vanligt när man är snål får man mest skit, lycka till!

Annons